- 20 000 – 24 000 Kč
- Zkrácený úvazek
Co vás čeká:
• Úkony administrativního charakteru směrem k zákazníkům v EU, USA, Austrálii
• Administrace objednávek, dodávek, faktur
• komunikace se zákazníky (95 % v angličtině),
• zadávání dat do PC,
• vedení agendy atd.
• Komunikativní znalost AJ na výborné úrovni slovem i písmem
• Ekonomické vzdělání či praxe
• SŠ, VŠ
• ŘP sk. B
• Chuť pracovat
• Pozitivní přístup
Výhodou bude, pokud budete umět:
• Znalost polštiny
• Znalost skladového hospodářství výhodou
• Malý, příjemný kolektiv
• Nadstandardní moderní pracovní prostředí
• Pružnou pracovní dobu
• Nástupní plat 40 000 Kč hrubá mzda
Benefity:
• Mobilní telefon
• Flexibilní začátek/konec pracovní doby
• Dog-friendly office
Prosíme o zasílání vašeho CV v anglickém jazyce.
Místo pracoviště:
Surprise Drinks a.s.
Ostrava-Poruba

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.