Právník/právnička

Olomouc
33.280 – 38.570 Kč

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Máme pro vás tisíce pracovních příležitostí, které čekají právě na vás:
Zobrazit všechny nabídky

OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ č. 2025/16
v souladu s § 7 odst. 3 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních
samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů

Funkce: právník/právnička
Druh práce:
komplexní zajišťování výkonu samosprávných personálních a právních činností – zařazených v odboru kancelář tajemníka Magistrátu města Olomouce
Místo výkonu:
území správního obvodu obce s rozšířenou působností Olomouc
Platová třída:
11. platová třída (33.280 – 38.570,– Kč)
dle délky uznané praxe v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů (popř. výjimečné zařazení podle § 3); možnost přiznání osobního příplatku a poskytování odměn za úspěšné splnění mimořádných nebo zvlášť významných pracovních úkolů dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů
Pracovní poměr: doba neurčitá

Zákonné předpoklady:
státní občanství ČR; občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru; popřípadě povolení k trvalému pobytu v České republice u fyzické osoby, která je cizincem a která není uvedena výše
dosažení věku 18 let
plná svéprávnost
bezúhonnost
znalost českého jazyka
splnění dalších předpokladů pro výkon správních činností stanovených zvláštním právním předpisem
Požadovaná kvalifikace:
vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu
Obor:
právo (na vysoké škole v České republice)
Praxe:
praxe ve veřejné správě (zejména na úřadu územního samosprávného celku) výhodou
pozice je vhodná i pro absolventy

Ostatní požadavky:
počítačové dovednosti (MS Office, práce s Internetem), znalost alespoň jednoho právního informačního systému (ASPI, CODEXIS, BECK-online) výhodou
orientace v pracovněprávních předpisech výhodou
zájem o pracovní právo a personalistiku vítán
spolehlivost, zodpovědnost, pečlivost
korektní a profesionální vystupování
dobré organizační a komunikační schopnosti
samostatnost
smysl pro týmovou spolupráci
flexibilita
řidičský průkaz skupiny B výhodou
ochota soustavně se vzdělávat a učit novým postupům
Bližší specifikace pracovní činnosti:
komplexní agenda interních norem zaměstnavatele
aktualizace pracovněprávních informací pro zaměstnance úřadu
součinnost a komunikace s odborovou organizací (včetně kolektivního vyjednávání)
připomínkování návrhů obecně závazných právních předpisů s celostátní působností v oblasti pracovního práva (zákony, nařízení, vyhlášky)
pracovněprávní poradenství a konzultace pro vedení města a zaměstnance úřadu
poskytování informací podle zákona č. 106/1999 Sb. z pracovněprávní oblasti
spolupráce při zpracování zpráv do Rady města Olomouce týkajících se organizačních a personálních změn v rámci úřadu a při jejich následné realizaci
činnosti v řešitelských, projektových, inovačních týmech a výběrových komisích

Co nabízíme:
jistotu, stabilitu, perspektivu, spolehlivost a prestiž
možnost trvalého vzdělávání, osobního rozvoje a kariérního růstu
5 týdnů dovolené
5 dnů osobního volna (personal days) a 2 dny osobního volna na dobrovolnickou činnost
příjemné pracovní prostředí a přátelský tým
zaškolení zkušeným mentorem
pružnou pracovní dobu i možnost úpravy pracovní doby
služební mobilní telefon/SIM karta
benefitní programy mobilních operátorů
Multibenefitkartu Pluxee (stravování a volnočasové aktivity)
příspěvek na některé formy penzijního spoření
řadu dalších benefitních programů magistrátu
interní jazykové kurzy

Lhůta pro podání přihlášky: 18. 03. 2025 (za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůty – později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení)

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

agenda zájem
Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

VYHRAJ 1 000 Kč!

Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

CHCI VYHRÁT