- Plný úvazek
- Vhodné také pro seniory
- Vhodné také pro rodiče
Městská část Praha 14 – Úřad městské části Praha 14
zastoupená tajemnicí Úřadu městské části Praha 14
vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa
Referent/ka odboru sociálních věcí a zdravotnictví
(pracovní místo na dobu určitou po dobu mateřské a rodičovské dovolené)
Požadavky na uchazeče podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních
samosprávných celků a o změně některých zákonů, v platném znění:
a) fyzická osoba, která dosáhla věku 18 let,
b) občan České republiky nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v České
republice, který ovládá český jazyk,
c) způsobilost k právním úkonům,
d) bezúhonnost,
požadované vzdělání - vyšší odborné nebo vysokoškolské v oboru sociální
práce a sociální pedagogika, sociální pedagogika,
sociální a humanitární práce, sociální práce, sociálně
právní činnost, charitní a sociální činnost
- znalost zák. č. 359/1999 Sb., o sociálně – právní ochraně dětí
- orientace v systému péče o ohrožené děti v ČR
- přehled o síti sociálních služeb pro ohrožené děti
- znalost práce na PC
- organizační, řídící a komunikační schopnosti
- flexibilita
- schopnost práce v týmu
- odolnost vůči stresu
- pravidelnou supervizi
- samostatnou a kreativní práci v kolektivu sociálních pracovníků
- příspěvek na penzijní připojištění nebo životní pojištění
- zaměstnanecké benefity (Flexi poukázky, stravenky, příspěvek na očkování, atd.)
- 25 dnů dovolené
- 3 dny placeného volna, 3 dny neplaceného volna
- možnost dalšího vzdělávání
Náležitosti přihlášky podle § 7 odst. 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úředních územních
samosprávných celků a o změně některých zákonů, v platném znění, jsou: jméno, příjmení,
titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského
průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana), datum a
podpis. K přihlášce je podle § 7 odst. 5 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních
samosprávných celků a o změně některých zákonů, v platném znění, nutno připojit
strukturovaný profesní životopis, ve kterém budou uvedeny údaje o dosavadních
zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností, výpis
z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (u cizích státních příslušníků též obdobný
doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovských státem; pokud takový doklad domovský
stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením), ověřenou kopii dokladu o
nejvyšším dosaženém vzdělání, případně osvědčení o absolvovaných kurzech a školeních.
Přihlášky s požadovanými doklady je nutno zaslat nejpozději do 9. 5. 2022 na adresu:
Úřad městské části Praha 14
kancelář úřadu
Bří Venclíků 1073, 198 21 Praha 9
obálku označit slovy: „Výběrové řízení – pozice referent/ka odboru sociálních věcí a
zdravotnictví - OSPOD“
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu či
nevybrat žádného uchazeče.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?