- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Informační náplň práce:- sociálně-právní ochrana dětí se zaměřením na sociální kuratelu dětí a mládeže (péče o děti vyžadující zvýšenou pozornost, děti týrané, zneužívané a zanedbávané)
Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka:
Úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem.
Za bezúhonnou podle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, se nepovažuje fyzická osoba, která byla pravomocně odsouzena pro trestný čin spáchaný úmyslně, nebo pro trestný čin spáchaný z nedbalosti za jednání související s výkonem veřejné správy, pokud se podle zákona na tuto osobu nehledí, jako by nebyla odsouzena.
Další požadavky:
Vyšší odborné nebo vysokoškolské vzdělání dle § 110 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách – obory zaměřené na sociální práci, sociální politiku, sociální péči, sociální pedagogiku, sociální a humanitární práci, sociálně právní činnost, charitativní a sociální činnost. Práce na PC (Internet, MS Office, spisová služba); znalost zákona 359/1999 Sb. výhodou, rychlá orientace v pracovní problematice; schopnost samostatné práce; schopnost jednání s lidmi; časová flexibilita; ochota se dále vzdělávat; řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič); praxe v oboru a ve veřejné správě vítána; zvláštní odborná způsobilost výhodou.
Přihlášku s požadovanými doklady zašlete nebo osobně doručte nejpozději do 20.06.2024
do 14.00 hod., na adresu: Městský úřad Vimperk, Steinbrenerova 6, 385 17 Vimperk. Uzavřenou obálku označte heslem: „NEOTVÍRAT, VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ – ODBOR SOCIÁLNÍCH VĚCÍ A ZDRAVOTNICTVÍ“.
Podrobnější informace podá: Mgr. Jana Korbelová – vedoucí odboru sociálních věcí a zdravotnictví, tel: zobrazit tel. číslo , mob: zobrazit tel. číslo

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.