- 60 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek
MĚNÍME SVĚT FINANČNÍHO PORADENSTVÍ K LEPŠÍMU
Jsme největší nezávislá finančně-poradenská společnost v České republice poskytující objektivní, individuální a komplexní poradenství postavené na celoživotní důvěře s každým klientem. Otevřeli jsme již přes 170 poboček.
Již od roku 2007 pomáháme statisícům klientů k bohatšímu životu. Naším snem i závazkem je být symbolem kvality a stability.
Klientům nabízíme exkluzivní produkty na míru. Poradcům poskytujeme
skvělé nástroje pro splnění finančního plánu a perfektní servis.
V roce 2024 jsme otevřeli také vlastní poradenskou Partners Banku.
Máš manažerskou ambici? Pak právě Tebe hledáme.
Koho Hledáme:
Studuješ minimálně druhý ročník na VŠ nebo jsi ukončil/a studium SŠ nebo VŠ maximálně před pěti lety? Toužíš po manažerské kariéře? U nás začneš budovat svou kariéru již během studia nebo jako absolvent. Tvé oborové zaměření a dosavadní zkušenosti nejsou rozhodující. Co u nás skutečně rozhoduje, je Tvé odhodlání, osobní kvality, a hlavně chuť se rozvíjet. Vše potřebné Tě naučíme.
Co tě v praxi čeká
Finanční ohodnocení:
Tvá odměna bude odrazem Tvého nasazení, přičemž si můžeš flexibilně přizpůsobit pracovní dobu i příjem svým potřebám. První rok bývá o zapracování a záleží na Tobě, jestli budeš dokončovat své studium a u toho si vyděláš základních 20.000 Kč měsíčně s částečným pracovním nasazením nebo bude Tvůj příjem vyšší jak 50.000 Kč měsíčně při standardní pracovní době.
Další kroky:
Odpověz na tento inzerát a pojďme během společného rozhovoru zjistit, čeho všeho můžeš dosáhnout.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?