- 100 000 – 120 000 Kč
- Plný úvazek

Správa uprchlických zařízení Ministerstva vnitra (SUZ MV) je praktickým realizátorem části migrační a integrační politiky státu. Mezi hlavní činnosti organizace patří provoz přijímacích středisek, pobytových středisek, integračních azylových středisek, zařízení pro zajištění cizinců a Center na podporu integrace cizinců. SUZ MV je rovněž generálním poskytovatelem integračních služeb v rámci Státního integračního programu.
Více o práci naší organizace se můžete dočíst na www.suz.cz.
Pojďte s námi dělat státní správu jinak. Staňte se novým členem vedení naší organizace – Správy uprchlických zařízení Ministerstva vnitra.
Hledáme vhodné kandidátky/kandidáty na pozici vedoucí Organizačního odboru (řídí Oddělení právní a Oddělení spisové služby).
Místo výkonu práce Praha 4, Lhotka – v budově Policejní akademie ČR.
Jsme zkušená, dynamická a progresivní státní organizace pracující s cizinci a uprchlíky.
Baví Vás práce s lidmi, dokážete navrhnout, obhájit a zrealizovat nejrůznější strategie i řídit tým spolupracovníků? Rozumíte právu a ideálně jste vystudoval/a právnickou fakultu?
Ozvěte se!
Zašlete nám, prosím, CV, motivační dopis a ve zkratce i Vaši vizi moderního přístupu k vedení týmu skrze tento pracovní portál. Budeme se těšit na setkání s Vámi.
• zodpovědnost za komplexní vedení odboru přímo řízeného ředitelem organizace,
• zodpovědnost a koordinaci agendy odboru, která zahrnuje nejen administrativní, legislativní a smluvní činnosti, ale i právní podporu a poradenství, agendu spisové služby, vč. koordinace a podílu na interních aktech řízení a agendu FKSP,
• spolupráce s vedoucími jednotlivých odborů a oddělení, aktivní komunikace se všemi zaměstnanci napříč celou organizací, komunikace s orgány státní správy a nejrůznějšími organizacemi, spoluvytváření firemní kultury a prostředí ve firmě,
• vedení týmu cca 12 lidí.
Nástup nejlépe ihned/případně dle dohody.
Co Vás bude čekat ve Vámi řízených oddělení?
Oddělení právní zajišťuje:
Oddělení spisové služby zajišťuje:
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.