- 35 000 – 70 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Historie naší personální agentury v České republice se píše od roku 1993, kdy byla založena v Plzni pod názvem WIZARD. Od června 2005 patří firma ke skupině I. K. Hofmann GmbH, která sídlí v Norimberku. Tato skupina působí v Německu již od roku 1985 a patří k pěti největším poskytovatelům personálních služeb v zemi. V České republice nabízíme firmám podporu v personální politice a uchazečům o zaměstnání nové kariérní možnosti na pobočkách v Praze, Brně, Ostravě, Plzni, Kopřivnici, Stříbře, Chomutově, Chebu, Liberci, Vysokém Mýtě, České Lípě a Českých Velenicích.
Nabízíme šanci stát se součástí našeho technologického pohybu, ať už jste zkušení profesionálové nebo nováčci v oboru. Máte dobrou znalost anglického jazyka? Ovládáte dobře programy jako je Excel, SAP? Pokud ano, dejte nám o sobě vědět.
• Denní skenování dokumentů z výroby
• Tisk štítků (označení ve výrobě) dle zadání z technologie
• Příprava prezentace týdenní KPI (pro technologie a výrobu) – grafické zpracování
• Příprava prezentace měsíčních KPI (pro technologie a výrobu) – grafické zpracování
• Administrativní práce v rámci podpory vedoucího oddělení (zápis z porad, docházky...)
• Drobné administrativní úkony na oddělení
• Zpracování docházek v systému RON za oddělení
• Příprava podkladů pro objednávky v SAP (včetně investic)
• Podílení se na vyhodnocování kaizen, monitorování stavu kaizen, projektové řízení kaizen
• Udržování pravidelných meetingů – organizace, plánování
• Správa nákladů oddělení, včetně monitorování čerpání jednotlivých nákladových středisek
• Správa investic včetně veškerých náležitostí
• Zástup asistentky jednatele
• Minimálně SŠ
• Zkušenost v automotive bude velkou výhodou
• Pokročilá znalost PC (Excel, PowerPoint, Word)
• Orientace v SAP a MES
• Orientace v rozpočtech a zdávání objednávek a faktur
• ŘP sk. B
• Anglický jazyk na komunikativní úrovni - min. B2
• Dobrý komunikátor
• Komunikativnost, odpovědnost, samostatnost, pečlivost, schopnost rozhodovat, schopnost analyzovat, týmová spolupráce
• Skvělý tým spolupracovníků
• Možnost dalšího vzdělávání, jazykové kurzy
• 25 dní dovolené
• Závodní stravování
• Příspěvek na dojíždění
• Odměny, příplatky
• Nástup přímo pod firmu do kmene
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?