- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
- Vhodné také pro seniory

Historie naší personální agentury v České republice se píše od roku 1993, kdy byla založena v Plzni pod názvem WIZARD. Od června 2005 patří firma ke skupině I. K. Hofmann GmbH, která sídlí v Norimberku. Tato skupina působí v Německu již od roku 1985 a patří k pěti největším poskytovatelům personálních služeb v zemi. V České republice nabízíme firmám podporu v personální politice a uchazečům o zaměstnání nové kariérní možnosti na pobočkách v Praze, Brně, Ostravě, Plzni, Kopřivnici, Stříbře, Chomutově, Chebu, Liberci, Vysokém Mýtě, České Lípě a Českých Velenicích.
Nabízíme šanci stát se součástí našeho technologického pohybu, ať už jste zkušení profesionálové nebo nováčci v oboru. Máte dobrou znalost anglického jazyka? Ovládáte dobře programy jako je Excel, SAP? Pokud ano, dejte nám o sobě vědět.
• Denní skenování dokumentů z výroby
• Tisk štítků (označení ve výrobě) dle zadání z technologie
• Příprava prezentace týdenní KPI (pro technologie a výrobu) – grafické zpracování
• Příprava prezentace měsíčních KPI (pro technologie a výrobu) – grafické zpracování
• Administrativní práce v rámci podpory vedoucího oddělení (zápis z porad, docházky...)
• Drobné administrativní úkony na oddělení
• Zpracování docházek v systému RON za oddělení
• Příprava podkladů pro objednávky v SAP (včetně investic)
• Podílení se na vyhodnocování kaizen, monitorování stavu kaizen, projektové řízení kaizen
• Udržování pravidelných meetingů – organizace, plánování
• Správa nákladů oddělení, včetně monitorování čerpání jednotlivých nákladových středisek
• Správa investic včetně veškerých náležitostí
• Zástup asistentky jednatele
• Minimálně SŠ
• Zkušenost v automotive bude velkou výhodou
• Pokročilá znalost PC (Excel, PowerPoint, Word)
• Orientace v SAP a MES
• Orientace v rozpočtech a zdávání objednávek a faktur
• ŘP sk. B
• Anglický jazyk na komunikativní úrovni - min. B2
• Dobrý komunikátor
• Komunikativnost, odpovědnost, samostatnost, pečlivost, schopnost rozhodovat, schopnost analyzovat, týmová spolupráce
• Skvělý tým spolupracovníků
• Možnost dalšího vzdělávání, jazykové kurzy
• 25 dní dovolené
• Závodní stravování
• Příspěvek na dojíždění
• Odměny, příplatky
• Nástup přímo pod firmu do kmene
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.
V hlavním městě narazíte na desítky lákavých pracovních inzerátů. Jenže po nástupu často přijde vystřízlivění: slibovaná flexibilita se změní ve striktní docházku, „rodinná atmosféra“ skrývá toxické vztahy a benefity zůstávají jen na papíře. Jak si tedy nenaběhnout?