- 40 000 – 70 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Historie naší personální agentury v České republice se píše od roku 1993, kdy byla založena v Plzni pod názvem WIZARD. Od června 2005 patří firma ke skupině I. K. Hofmann GmbH, která sídlí v Norimberku. Tato skupina působí v Německu již od roku 1985 a patří k pěti největším poskytovatelům personálních služeb v zemi. V České republice nabízíme firmám podporu v personální politice a uchazečům o zaměstnání nové kariérní možnosti na pobočkách v Praze, Brně, Ostravě, Plzni, Kopřivnici, Stříbře, Chomutově, Chebu, Liberci, Vysokém Mýtě, České Lípě a Českých Velenicích.
Nabízíme šanci stát se součástí našeho technologického pohybu, ať už jste zkušení profesionálové nebo nováčci v oboru. Máte dobrou znalost anglického jazyka? Ovládáte dobře programy jako je Excel, SAP? Pokud ano, dejte nám o sobě vědět.
• Denní skenování dokumentů z výroby
• Tisk štítků (označení ve výrobě) dle zadání z technologie
• Příprava prezentace týdenní KPI (pro technologie a výrobu) – grafické zpracování
• Příprava prezentace měsíčních KPI (pro technologie a výrobu) – grafické zpracování
• Administrativní práce v rámci podpory vedoucího oddělení (zápis z porad, docházky...)
• Drobné administrativní úkony na oddělení
• Zpracování docházek v systému RON za oddělení
• Příprava podkladů pro objednávky v SAP (včetně investic)
• Podílení se na vyhodnocování kaizen, monitorování stavu kaizen, projektové řízení kaizen
• Udržování pravidelných meetingů – organizace, plánování
• Správa nákladů oddělení, včetně monitorování čerpání jednotlivých nákladových středisek
• Správa investic včetně veškerých náležitostí
• Zástup asistentky jednatele
• Minimálně SŠ
• Zkušenost v automotive bude velkou výhodou
• Pokročilá znalost PC (Excel, PowerPoint, Word)
• Orientace v SAP a MES
• Orientace v rozpočtech a zdávání objednávek a faktur
• ŘP sk. B
• Anglický jazyk na komunikativní úrovni - min. B2
• Dobrý komunikátor
• Komunikativnost, odpovědnost, samostatnost, pečlivost, schopnost rozhodovat, schopnost analyzovat, týmová spolupráce
• Skvělý tým spolupracovníků
• Možnost dalšího vzdělávání, jazykové kurzy
• 25 dní dovolené
• Závodní stravování
• Příspěvek na dojíždění
• Odměny, příplatky
• Nástup přímo pod firmu do kmene

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.