- 38 000 – 63 000 Kč
- Plný úvazek
Očekáváme: dobrou znalost českého jazyka slovem i písmem, min. uživatelskou znalost MS Office, internet, dobré pozorumění psanému textu, schopnost vytváření delších textových pasáží, důslednost, kreativita, časová flexibilita, samostatnost, schopnost organizovat se denní práci ve spolupráci s týmem a kolegy, tah na branku a kreativitu při řešení úkolů, znalost anglického jazyka slovem i písmem výhodou, praxe v oblasti tvorby nabídek do výběrových řízení výhodou.
Zam. výhody: možnost home office, sick days, firemní notebook a telefon, stravenky, možnost kariérního růstu, přátelský kolektiv
Kontakt e-mailem.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.