SAMOSTATNÁ ÚČETNÍ - KOMPLETNÍ AGENDA (45 - 65.000 Kč)

Domašov
45.000 – 65.000 Kč
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Český jazyk (Expert C2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Řidičské oprávnění
Skupina B
Kontakt
Barbora Holínková, zobrazit tel. číslo

O nás

Advantage Consulting, s.r.o.

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.

O nás

Máte rádi pořádek v číslech, preciznost a smysl pro detail?
Hledáte stabilní prostředí, kde bude Vaše práce opravdu vidět a kde můžete využít své zkušenosti naplno?

Do našeho týmu hledáme: SAMOSTATNÁ ÚČETNÍ - KOMPLETNÍ AGENDA (45 - 65.000 Kč)

Náplň práce:

* Kompletní vedení účetnictví (faktury, pokladna, banka, majetek, sklady)
* Zpracování měsíčních a ročních uzávěrek, daňových přiznání a výkazů
* Účtování mezd a správa pracovně-právní dokumentace pro cca 25 zaměstnanců
* Příprava podkladů pro audit, reporting a spolupráce s vedením společnosti
* Evidence dotací a podkladů pro dotační projekty

Co od Vás očekáváme:

* Praxi v účetnictví alespoň 5 let – ideálně ve výrobní nebo zemědělské firmě
* SŠ/VŠ ekonomického směru
* Pokročilou znalost Excelu (kontingenční tabulky apod.)
* Samostatnost, pečlivost, logické myšlení a schopnost dotahovat věci do konce
* Řidičský průkaz sk. B a ochotu dojíždět do Domašova (parkování zajištěno)

Co Vám můžeme nabídnout:

* Stabilní pracovní prostředí s přátelským kolektivem
* Smlouvu na dobu neurčitou a férové finanční ohodnocení + prémie
* Příspěvek na penzijní připojištění a stravenkový paušál
* Telefon a notebook i k soukromému využití
* Sleva na firemní produkty, občerstvení na pracovišti
* 20 dní dovolené
* Pohodlné parkování přímo u firmy

* Místo výkonu práce: Brno-venkov

Benefity

  • Finanční bonusy / prémie
  • Kariérní růst
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Příspěvek na stravování
  • Přátelské prostředí

Sídlo firmy

Advantage Consulting, s.r.o.
Orlí 708/36
602 00 Brno

IČO: 26289822
Datová schránka: rn3jeec
Další informace:
GPS: 49.194550833709,16.614018884979,
S-JTSK: -597732.33 -1160861.93, RUIAN: 28324412

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!