- 36 600 – 38 500 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Jsme evropským leaderem ve výrobě dynamických pryžových těsnění. Dodáváme těsnění do každého třetího automobilu vyrobeného v Evropě. Jedná se především o těsnění dveří a kapoty, vyráběná z technické pryže technologií vytlačování.
Jsme zároveň kompetenčním centrem pro dynamická těsnění pro všechny závody skupiny SaarGummi po celém světě a nositelem inovací, který využívá nejnovější technologie.
• řešení neshod a reklamací u zákazníka, zajištění efektivní a účinné komunikace se zákazníkem,
• provádění analýz pro stanovení kořenové příčiny reklamací,
• realizace preventivních a nápravných opatření plynoucích z reklamací a účinná implementace do výroby,
• vyplňování 8D reportů na zákaznických portálech,
• příprava zákaznických auditů z pohledu zákaznické a předsériové kvality,
• realizace výrobkových auditů,
• zpracování požadavků zákazníka na kvalitu do stanové dokumentace (tvorba a správa plánů řízení a kontrol)
• denní komunikace týkající se nových projektů (s týmem projektů, kvality, výroby, technologie, nákupu a centrály),
• správa softwaru CAQ za nové projekty.
• SŠ/VŠ vzdělání technického směru nebo se zaměřením na kvalitu,
• znalost ISO 9001, IATF 16949 a VDA standardů výhodou,
• zkušenost se zákaznickými portály velkou výhodou,
• výhodou praktická znalost používání nástrojů kvality a jejího zlepšování (8D, FMEA, MSA, SPC, 5WHY ad.),
• komunikativní znalost AJ, (NJ velkou výhodou),
• znalost MS Office,
• předchozí praxe na obdobné pozici ve výrobní společnosti velkou výhodou,
• dobré komunikační, prezentační a vyjednávací schopnosti.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.