- 45 000 Kč
- Plný úvazek

Jsme evropským leaderem ve výrobě dynamických pryžových těsnění. Dodáváme těsnění do každého třetího automobilu vyrobeného v Evropě. Jedná se především o těsnění dveří a kapoty, vyráběná z technické pryže technologií vytlačování.
Jsme zároveň kompetenčním centrem pro dynamická těsnění pro všechny závody skupiny SaarGummi po celém světě a nositelem inovací, který využívá nejnovější technologie.
• řešení neshod a reklamací u zákazníka, zajištění efektivní a účinné komunikace se zákazníkem,
• provádění analýz pro stanovení kořenové příčiny reklamací,
• realizace preventivních a nápravných opatření plynoucích z reklamací a účinná implementace do výroby,
• vyplňování 8D reportů na zákaznických portálech,
• příprava zákaznických auditů z pohledu zákaznické a předsériové kvality,
• realizace výrobkových auditů,
• zpracování požadavků zákazníka na kvalitu do stanové dokumentace (tvorba a správa plánů řízení a kontrol)
• denní komunikace týkající se nových projektů (s týmem projektů, kvality, výroby, technologie, nákupu a centrály),
• správa softwaru CAQ za nové projekty.
• SŠ/VŠ vzdělání technického směru nebo se zaměřením na kvalitu,
• znalost ISO 9001, IATF 16949 a VDA standardů výhodou,
• zkušenost se zákaznickými portály velkou výhodou,
• výhodou praktická znalost používání nástrojů kvality a jejího zlepšování (8D, FMEA, MSA, SPC, 5WHY ad.),
• komunikativní znalost AJ, (NJ velkou výhodou),
• znalost MS Office,
• předchozí praxe na obdobné pozici ve výrobní společnosti velkou výhodou,
• dobré komunikační, prezentační a vyjednávací schopnosti.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?