- 45 000 – 70 000 Kč
- Plný úvazek

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Máte zkušenosti z technického oboru, baví vás jednat se zákazníky a chcete pracovat ve firmě, která dodává špičkové komponenty pro high-tech průmysl v Česku i zahraničí? Pak nám zašlete váš životopis!
Pro významného klienta hledáme posilu do týmu na pozici:
ACCOUNT MANAGER - STROJÍRENSTVÍ (okolo 45.000 Kč)
* Péče o stávající zákazníky a rozvíjení vztahů
* Komunikace napřímo – telefon, e-mail, osobní schůzky
* Zpracování poptávek a příprava nabídek
* Koordinace nových projektů a spolupráce s výrobou
* Práce s CRM/ERP, hlídání výkonů, dat a spokojenosti zákazníků
* Řešení operativních požadavků a eskalace
* SŠ/VŠ technického směru
* Praxi v obchodní roli (ideálně z výrobního prostředí)
* Angličtinu na úrovni B2
* Technické a analytické myšlení
* Samostatnost, zodpovědnost, komunikativnost
* Řidičák (aktivní řidič)
* Přátelské prostředí, podpora kolegů při Vašem zapracování
* Flexibilní pracovní dobu
* Kariérní růst
* Firemní školení a jazykové kurzy
* Sick day – nárok na 1-3 sick days podle odpracovaných let
* Stravenky ve výši 150 Kč
* Příspěvek na penzijní připojištění (po jednom roce práce)
* Volné vstupy na plovárnu
* Příspěvek na dopravu
* Firemní akce pro zaměstnance a rodiny
* Čerstvé ovoce, pitný režim a káva na pracovišti zdarma
* Místo výkonu práce: Zlínsko ( cca 15 km od Luhačovic)

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.