- Plný úvazek

Jsme Globus, rodinná firma založená už v roce 1828. Zakládáme na poctivosti a férovosti, proto u nás zákazníci najdou kvalitní výrobky i služby. A totéž platí pro naše zaměstnance.
PRACUJTE TAM, KDE máte jistotu a budoucnost.
Jsme Globus, rodinná firma založená už v roce 1828. Jsme hrdí na to, co děláme. Zákazníkům nabízíme kvalitní zboží a vstřícnou obsluhu. Svým zaměstnancům jistotu a budoucnost. Vytváříme takové prostředí, aby se u nás dobře nakupovalo i pracovalo.
Hodil by se nám
Parťák do obsahového týmu s otevřenou a odvážnou povahou:
- v kontaktu s lidmi - bude jich hodně, od kolegů v první linii z hypermarketů až po kolegy ze zákaznické linky, a každý jiný a se všemi vycházíme a umíme se domluvit
- respekt k hodnotám – zejména k řemeslu se kterými budeš hodně v kontaktu v rámci tématu vlastních výrob (pekárna, řeznictví a restaurace) které jsou naší nejsilnější profilační kategorií a věnujeme se jim s úctou a péčí.
- v orientaci v "prostoru" - Globus je pestrý a my Ti s tím rozhodně rádi pomůžeme
- v objevování maličkostí a novinek, neslibujeme Ti raketovou vědu, ale každý den spoustu nových drobností - hlavně na začátku, takže vlastně kupu radosti
Očekáváme od Tebe:
- předchozí zkušenost s komunikací na sociálních sítích, včetně jeho tvorby a zpracování
- odpovědný přístup, spolehlivost, používání selského rozumu
- schopnost organizovat si práci podle určených priorit a timingu
- nadšení pro společnou práci a schopnost dívat se dopředu přes pozitivní filtr
To jsou naše pohony pro posun správným směrem.
S kým budeš tvořit? Kdo se na Tebe těší?
Tři stávající parťáci a vedoucí obsahového týmu, kteří se starají o grafiku i texty pro všechny komunikační kanály s fokusem na online. Vzájemně jsme si oporou a nenecháváme ve štychu. A sranda nesmí chybět. Pokud se k nám přidáš, vším Tě provedeme a budeme Ti k dispozici pro hladký start i další spolupráci.
Nový kolega by měl mít:
- zkušenost s tvorbou obsahu pro SoMe (FB a IG zejména)
- orientaci v trendech s oblasti SoMe
- nadšení pro budování značky a zájem maximálního přínosu své práce pro společnost
- být spolehlivý a odpovědný (zejména při přípravě podkladů, a vstupů k přípravě cílů, reportování projektů
- umět vést svěřený úkol/projekt od zadání po vyhodnocení
- být schopen vést více svěřených témat/projektů v různých fázích
- být dobrý organizátor, který si umí určit priority, má strukturovaný přístup k práci a v řešení úkolů
- mít smysl pro týmovou práci, která bude třeba v každodenní úzké spolupráci s ostatními členy týmu a dalšími kolegy
- umět zapojit potřebné kooperující jednotky v rámci svěřeného úkol/projektu s respektem k jejich práci a společným fokusem na co nejlepší možný výsledek
- efektivně spolupracovat s externími partnery i interními odděleními společnosti
- být fanouškem nových technologií a trendů - být otevřený novým nápadům, ale zároveň vnášet svůj pohled
Výhodou ale ne podmínkou jsou:
- zkušenost z retailu, FMCG marketingu, nebo agentury
Součástí 2. kola výběrového řízení bude vypracování krátké case study dle zadání.
Férová mzda a řada dalších benefitů
- smlouva na dobu neurčitou
- před Vánoci 13. mzda
- po 3 letech 25 dní dovolené
- příspěvek na penzijní pojištění 6.000,-/ročně
- příspěvek na stravování 100,- / den
- celoroční 15 % zaměstnanecká sleva
- možnost home office
- stabilizační kvartální odměna až 4 %
Fajn, že jste dočetl/a až jsem. Teď už jen stačí poslat nám svůj životopis.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?