General Ledger Team Leader

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

Helping clients harness the power of innovation in today’s digital age, this international IT services company operates in 70 countries worldwide. Providing a vast amount of IT services and consulting, this company focuses their attention on providing quality to their clients, partners, and shareholders. This alone makes them not only a leader in their industry, but also a leader in global corporate citizenship.

Experience in GENERAL LEDGER? PEOPLE MANAGEMENT skills? Good ACCOUNTING skills? Looking for a TEAM LEADER role? You apply today, we get back to you the same day and together we start the hiring process right away!

Your responsibilities will be:

  • Managing, supervising and coordinating regular closing activities
  • Reviewing and approving accounts reconciliations and ad hoc journal entries
  • Ensuring that all the KPIs and SLAs are met
  • Helping the team, providing them with needed guidance
  • Maintaining and managing all the finance and accounting processes within the team while assuring compliance to internal policies and procedures SOX, Segregation of duties, etc.)
  • Initiate process improvements within the team
  • Coach and manage the whole team
  • Provide Accounting guidance and support
  • Maintain up to date process documentation
  • Directly support internal and external audits

REQUIREMENTS:

  • A university degree in Finance, Accounting, Economics or Business Administration
  • Experience in people management (at least 9–10 people)
  • At least 3 years of previous work experience in accountancy (general ledger), finance or controlling
  • Great command of MS Office Suite (especially MS Excel)
  • We operate on SAP – it will be a great advantage if you have experience working in this program
  • Fluent English skills
  • Analytical thinking, problem-solving skills, stress-resistance

BENEFITS:

  • Flexible working hours
  • Home office
  • Language courses
  • Contribution to health and accident insurance
  • 5 weeks of holidays
  • Meal vouchers
  • Contribution to Multi Sport card
  • Cafeteria
  • Fruit and refreshment at workplace
  • Special mobile tariff offer

The company also offers a rotation program, opportunity for career growth both horizontally and vertically and stable employment with high standards of work.

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

DAILY CONNECT s.r.o. | DAILY CONNECT s.r.o. | Praha Praha
  • 30 000 – 90 000 Kč
  • Plný úvazek, Trainee program
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
JOBSTART s.r.o. | JOBSTART s.r.o. | Praha Praha
  • 80 000 – 99 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 17. listopadu
EVROPA services Czech s.r.o. | EVROPA services Czech s.r.o. | Praha Praha
  • 60 000 – 180 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 17. listopadu
Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Praha Praha
  • 47 000 – 69 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 14. listopadu
Ředitelství silnic a dálnic s. p. | Ředitelství silnic a dálnic s… | Nusle, Praha Nusle, Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 13. listopadu
Oracle Czech s.r.o. | Oracle Czech s.r.o. | Jinonice, Praha Jinonice, Praha
  • 55 000 – 120 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 22. listopadu
PROFIZOO s.r.o. | PROFIZOO s.r.o. | Čáslav Čáslav
  • 14 000 – 19 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 22. listopadu
NSE Solutions, s.r.o. | NSE Solutions, s.r.o. | Jindřichův Hradec Jindřichův Hradec
  • 30 000 – 35 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 22. listopadu
Merlin People s.r.o. | Merlin People s.r.o. | Holešov Holešov
  • od 85 Kč / hod
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 22. listopadu

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Broker Investment, s.r.o., Generální finanční ředitelství, Rex Concepts BK Czech s.r.o., HOFMANN WIZARD s.r.o., Kaufland Česká republika v.o.s., Centrum sociálních služeb Praha 2, Deklarace odpovědného podnikání z. s., Česká spořitelna, a.s., Penta Hospitals CZ, s.r.o., eDO finance, a.s., Etimos Human s.r.o., NN Životní pojišťovna N.V., pobočka pro Českou republiku, Grafton Recruitment s.r.o., Česká pošta, s.p., INDEX NOSLUŠ s.r.o., DAILY CONNECT s.r.o., Randstad HR Solutions s.r.o., Manuvia Expert Recruitment CZ, s.r.o., JOBSTART s.r.o., 21 Consult Group s.r.o., AGENTURA PLUS, spol. s r.o., Partners Financial Services, a.s., Advantage Consulting, s.r.o., HVLD Management s.r.o., EVROPA services Czech s.r.o., mBlue Czech, s.r.o., Twisto payments a.s., Národní technické muzeum, Stavební bytové družstvo STAVBAŘ, družstvo, EKOSPOL a.s., Pojišťovna VZP, a.s., Gastro Group Service s.r.o., Ředitelství silnic a dálnic s. p., Institut klinické a experimentální medicíny, Metrostav a.s., 4Life Direct Insurance Services s.r.o., odštěpný závod, Triangle Recruitment CZ s.r.o., VINCI Construction CS a.s., Bageterie Boulevard, RIXO a.s.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Auditor / Auditorka, Back office pracovník / pracovnice, Fakturant / Fakturantka, Office manager, Pracovník / pracovnice správy pohledávek, Referent / Referentka, Správce / Správkyně, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Bankovní pracovník / pracovnice, Bankovní specialista / specialistka, Daňový specialista / specialistka, Ekonom / Ekonomka, Finanční analytik / analytička, Finanční auditor / auditorka, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Makléř / Makléřka, Finanční kontroling, Odborný asistent / asistentka, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Pokladník / Pokladnice, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Účetní, Úvěrový specialista / specialistka, Obsluha lidí, Analytik / analytička IT, Konzultant / konzultantka IT, Specialista / specialistka IT, HR manager, Account Manager / Key Account Manager, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, HR specialista / specialistka, Personalista / Personalistka, Obchodní manažer / manažerka, Oblastní manažer / manažerka, Projektový / projektová manažerka, Úředník / Úřednice, Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční specialista / specialistka, Finanční účetní, Mzdový / mzdová účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Praha, Holešovice, Praha, Smíchov, Praha, Krč, Praha, Břevnov, Praha, Vinohrady, Praha, Horní Měcholupy, Praha, Nové Město, Praha, Radlice, Praha, Chodov, Praha, Vokovice, Praha, Řepy, Praha, Karlín, Praha, Střížkov, Praha, Stodůlky, Praha, Staré Město, Praha, Veleslavín, Praha, Nusle, Praha, Michle, Praha, Vysočany, Praha, Hloubětín, Praha, Černý Most, Praha

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

audit policie
Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

VYHRAJ 1 000 Kč!

Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

CHCI VYHRÁT