General Ledger Team Leader

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

Helping clients harness the power of innovation in today’s digital age, this international IT services company operates in 70 countries worldwide. Providing a vast amount of IT services and consulting, this company focuses their attention on providing quality to their clients, partners, and shareholders. This alone makes them not only a leader in their industry, but also a leader in global corporate citizenship.

Experience in GENERAL LEDGER? PEOPLE MANAGEMENT skills? Good ACCOUNTING skills? Looking for a TEAM LEADER role? You apply today, we get back to you the same day and together we start the hiring process right away!

Your responsibilities will be:

  • Managing, supervising and coordinating regular closing activities
  • Reviewing and approving accounts reconciliations and ad hoc journal entries
  • Ensuring that all the KPIs and SLAs are met
  • Helping the team, providing them with needed guidance
  • Maintaining and managing all the finance and accounting processes within the team while assuring compliance to internal policies and procedures SOX, Segregation of duties, etc.)
  • Initiate process improvements within the team
  • Coach and manage the whole team
  • Provide Accounting guidance and support
  • Maintain up to date process documentation
  • Directly support internal and external audits

REQUIREMENTS:

  • A university degree in Finance, Accounting, Economics or Business Administration
  • Experience in people management (at least 9–10 people)
  • At least 3 years of previous work experience in accountancy (general ledger), finance or controlling
  • Great command of MS Office Suite (especially MS Excel)
  • We operate on SAP – it will be a great advantage if you have experience working in this program
  • Fluent English skills
  • Analytical thinking, problem-solving skills, stress-resistance

BENEFITS:

  • Flexible working hours
  • Home office
  • Language courses
  • Contribution to health and accident insurance
  • 5 weeks of holidays
  • Meal vouchers
  • Contribution to Multi Sport card
  • Cafeteria
  • Fruit and refreshment at workplace
  • Special mobile tariff offer

The company also offers a rotation program, opportunity for career growth both horizontally and vertically and stable employment with high standards of work.

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

JOBSTART s.r.o. | JOBSTART s.r.o. | Praha Praha
  • 80 000 – 99 999 Kč
  • Plný úvazek
včerejší
EVROPA services Czech s.r.o. | EVROPA services Czech s.r.o. | Praha Praha
  • 60 000 – 180 000 Kč
  • Plný úvazek
včerejší
Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Praha Praha
  • 47 000 – 69 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 14. listopadu
Ředitelství silnic a dálnic s. p. | Ředitelství silnic a dálnic s… | Nusle, Praha Nusle, Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 13. listopadu
Uměleckoprůmyslové museum v Praze | Uměleckoprůmyslové museum v… | Praha Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 12. listopadu
INGE Opava, spol. s r.o. | INGE Opava, spol. s r.o. | Opava Opava
  • 25 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 13. října
INGE Opava, spol. s r.o. | INGE Opava, spol. s r.o. | Opava Opava
  • 18 000 – 35 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 13. října
Aleš Sýkora | Aleš Sýkora | Mladá Boleslav Mladá Boleslav
  • 18 000 – 21 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 13. října
OPTIMA RECRUITMENT EUROPE, s.r.o. | OPTIMA RECRUITMENT EUROPE, s… | Praha Praha
  • 20 000 – 25 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 13. října

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Deklarace odpovědného podnikání z. s., Randstad HR Solutions s.r.o., Penta Hospitals CZ, s.r.o., Manuvia Expert Recruitment CZ, s.r.o., JOBSTART s.r.o., 21 Consult Group s.r.o., AGENTURA PLUS, spol. s r.o., INDEX NOSLUŠ s.r.o., Partners Financial Services, a.s., Broker Investment, s.r.o., NET4GAS, s.r.o., Advantage Consulting, s.r.o., HVLD Management s.r.o., EVROPA services Czech s.r.o., Česká pošta, s.p., mBlue Czech, s.r.o., Twisto payments a.s., NN Životní pojišťovna N.V., pobočka pro Českou republiku, Česká spořitelna, a.s., Národní technické muzeum, Stavební bytové družstvo STAVBAŘ, družstvo, EKOSPOL a.s., Pojišťovna VZP, a.s., Gastro Group Service s.r.o., Ředitelství silnic a dálnic s. p., Institut klinické a experimentální medicíny, Metrostav a.s., Grafton Recruitment s.r.o., 4Life Direct Insurance Services s.r.o., odštěpný závod, Triangle Recruitment CZ s.r.o., VINCI Construction CS a.s., Bageterie Boulevard, RIXO a.s., Rex Concepts BK Czech s.r.o., Uměleckoprůmyslové museum v Praze, HOFMANN WIZARD s.r.o., Ubbe s. r. o., PPL CZ s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Fakturant / Fakturantka, Pracovník / pracovnice správy pohledávek, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Bankovní pracovník / pracovnice, Bankovní specialista / specialistka, Ekonom / Ekonomka, Finanční analytik / analytička, Finanční manažer / manažerka, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Makléř / Makléřka, Finanční kontroling, Odborný asistent / asistentka, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací makléř / makléřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Pokladník / Pokladnice, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Účetní, Úvěrový specialista / specialistka, Insolvenční specialista / specialistka, Analytik / analytička IT, Konzultant / konzultantka IT, Specialista / specialistka IT, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Referent / Referentka, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Specialista / specialistka nákupu, Specialista / specialistka ve službách, Realitní makléř / makléřka, Stavební inženýr / inženýrka, Obchodní manažer / manažerka, Oblastní manažer / manažerka, Personální manažer / manažerka, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční specialista / specialistka, Finanční účetní, Mzdový / mzdová účetní, Hlavní účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Radlice, Praha, Praha, Nové Město, Praha, Vokovice, Praha, Nusle, Praha, Řepy, Praha, Karlín, Praha, Střížkov, Praha, Vinohrady, Praha, Stodůlky, Praha, Staré Město, Praha, Veleslavín, Praha, Holešovice, Praha, Smíchov, Praha, Krč, Praha, Chodov, Praha, Michle, Praha, Vysočany, Praha, Hloubětín, Praha, Černý Most, Praha, Břevnov, Praha, Celá ČR, Štěrboholy, Praha

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

audit policie