- 70 000 – 90 002 Kč
- Plný úvazek

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Máte dobré vyjednávací schopností a oblast komoditního nákupu Vám není cizí? Chcete využít při své práci angličtinu, podílet se na globálních projektech a pracovat v příjemném přátelském kolektivu?
Pak tu máme příležitost právě pro Vás!
Významná výrobní společnost která je ve svém oboru špičkovým profesionálem hledá z důvodu rožšíření týmu novou pracovní posilu na pozici:
KOMODITNÍ NÁKUPČÍ S AJ (až 65 000 Kč)
* Zabezpečení správy daných komodit a dodavatelů v rámci EMEA regionu
* Spolupráce na globálních projektech
* Vyhledávání nových dodavatelů i rozvoj těch stávajících
* Vyjednávání nových smluvních podmínek a jejich následná příprava
* Komunikace s dodavateli po celém světě
* Občasné výjezdy do zahraničí
* SŠ/VŠ vzdělání
* Pokročilou angličtinu
* Praxi na obdobné pozici ve výrobní společnosti- podmínkou
* Znalost práce v ERP systému, MS OFFICE
* Nadšení a zájem o práci
* Práci v úspěšné stabilní společnosti
* 13. mzdu
* Flexibilní pracovní dobu
* Příspěvek na stravování
* Příspěvek na penzijní nebo životní pojištění
* Příspěvek na účet Sodexo
* Občerstvení na pracovišti zdarma
* Neformální a přátelské prostředí
* Práci na zajímavých projektech
* Denní využití anglického jazyka
* Místo výkonu práce: jihovýchodně od Olomouce
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?