NÁKUPČÍ (55-65.000 Kč)

Žatec, Louny
55.000 – 65.000 Kč
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Anglický jazyk (Pokročilý B2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Řidičské oprávnění
Skupina B

O nás

Advantage Consulting, s.r.o.

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.

O nás

Chceš být součástí prostředí, kde můžeš ovlivňovat úspěch klíčových projektů, spolupracovat s odborníky napříč odděleními a každý den přinášet nové nápady? Do našeho týmu hledáme samostatného a komunikativního projektového nákupčího, který se nebojí výzev a chce růst v rámci moderní mezinárodní společnosti. Pošlete životopis na pozici NÁKUPČÍ (55-65.000 Kč)!!!
Pokud chcete být součástí dynamického týmu a láká vás práce, kde je prostor pro vlastní iniciativu a rozvoj, rádi vás poznáme. Tato pozice čeká na motivovaného profesionála, který chce být blízko strategickým rozhodnutím a podílet se na úspěchu významných projektů.

Náplň práce:

* Aktivní vyhledávání vhodných dodavatelů a mapování trhu
* Zajištění nákupu materiálu a kompletní administrace objednávek
* Každodenní komunikace s dodavateli včetně vyjednávání podmínek
* Tvorba rámcových smluv a péče o dodavatelské portfolio
* Kontrola a správa fakturace v interním systému
* Úzká spolupráce s kolegy napříč společností a podpora projektových týmů
* Hledání úspor, návrhy na zlepšování procesů a optimalizaci nákupních toků
* Odpovědnost za nákupní část svěřených projektů
* Správa cen, sledování dopadů a podklady pro finanční oddělení

Co od Vás očekáváme:

* SŠ/VŠ vzdělání v technickém nebo ekonomickém směru
* Praxe v nákupu nebo projektovém řízení
* Schopnost vést jednání a budovat vztahy s obchodními partnery
* Přesnost, analytické myšlení a samostatnost
* Dobrá znalost práce s PC, orientace v ERP či SAP
* Angličtina na úrovni, která umožní běžnou komunikaci

Co Vám můžeme nabídnout:

* Stabilní pracovní prostředí v nadnárodní společnosti
* Možnost učit se od zkušených kolegů a růst v oboru
* Tým, který drží při sobě a je připraven pomoci
* Odpovídající mzdu a férový systém odměňování
* 5 týdnů dovolené
* Finanční příspěvek na stravu
* Podporu vzdělávání (jazykové kurzy)
* Příspěvek na penzijní připojištění
* Lokalitu Žatec

Benefity

  • Dovolená navíc
  • Finanční bonusy a prémie
  • Možnost kariérního růstu
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Vzdělávací kurzy
  • Kafetérie
  • Příspěvek na sport
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření a pojištění
  • Příspěvek na dopravu
  • Příspěvek na vzdělávání
  • Příspěvek na mobilní tarif
  • Příspěvek na dovolenou
  • Přátelské prostředí

Sídlo firmy

Advantage Consulting, s.r.o.
Orlí 708/36
602 00 Brno

IČO: 26289822
Datová schránka: rn3jeec
Další informace:
GPS: 49.194550833709,16.614018884979,
S-JTSK: -597732.33 -1160861.93, RUIAN: 28324412

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.