O nás
Společnost Yusen Logistics (Czech) s.r.o. působí na českém a slovenském trhu již od roku 2002 a řadí se mezi přední poskytovatele logistických služeb. Více než 700 zaměstnanců v 9 strategicky rozmístěných pobočkách s více jak 87 000 m² skladových ploch zajišťuje svým zákazníkům kompletní logistické služby zahrnující pozemní, námořní i leteckou přepravu, skladování, celní služby, distribuci, kontraktní logistiku a poradenství v logistice.
Pro oddělení kontraktní logistiky hledáme kolegu/kolegyni na pozici Transport Administrator do třísměnného provozu.
Co Vás čeká na této pozici?
- komunikace s řidiči (osobně a telefonicky)
- emailová komunikace s ostatními oddělením společnosti a dodavateli
- práce s excelem a firemními programy, na které Vás zaškolíme
- příprava a zpracování dokumentů pro řidiče
Co od Vás očekáváme:
- komunikativnostodolnost proti stresu
- pečlivost a spolehlivost
- týmovou práci
- práce na PC (outlook, excel)
Co Vám můžeme nabídnout:
- stabilní zázemí mezinárodní společnosti - pracovní smlouvu na hlavní pracovní poměr do kmenového stavu
- úvodní zaškolení a příjemný pracovní kolektiv
- 5 týdnů dovolené
- celou řadu zajímavých benefitů např.: stravenky v hodnotě 150 Kč / směna (plně hrazené zaměstnavatelem), příspěvek na dopravu 60 Kč /směna, cafeterie, Multisport karta, teambuildingy a další
Benefity
- Dovolená navíc
- Kafetérie
- Příspěvek na sport
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na volný čas
- Příspěvek na dopravu
- Příspěvek na vzdělávání
- Příspěvek na mobilní tarif
- Příspěvek na dovolenou
- Přátelské prostředí
- Občerstvení na pracovišti
- Parkoviště