- 35 000 – 70 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Máte zkušenosti z nákupu a rád/a byste se v tomto oboru zdokonalil/a? Jste technicky zdatný/á a ovládáte trochu i angličtinu? Pokud ano, zašlete mi svůj životopis a ozvu se Vám zpět. Na oddělení nákupu hledáme technicky zdatného NÁKUPČÍHO!
* nakupování, nakupování a zase nakupování náhradních dílů
* vedení příslušné dokumentace (objednávky, atd)
* práce s výkresovou dokumentací – nutná orientace
* komunikace s dodavateli a napříč firmou
* min SŠ technický obor
* technicky zdatný člověk
* praxe na podobné pozici v nákupu min 1 rok
* výborná orientace ve výkresové dokumentaci
* AJ – stačí úroveň B1 (budete psát a občas telefonovat, musíte si umět přečíst email, žádné prezentování nebo dlouhé cally od toho mají strategického nákupčího)
* znalost práce s PC, výhodou znalost IS SAP
* juniorštější pozice
* mzda dle vašich dosavadních zkušeností
* 25 dní volna
* práce v oblasti nákupu – pružná pracovní doba (lze i zkrácený úvazek)
* osobnostní bonusy (docházkový, výkonnostní, a další)
* různé odměny
* propracovaný adaptační systém
* příplatek na penzijko, stravování
* dny volna nad rámec ZP
* různá odborná školení
* kariérní postup
* místo výkonu Ústecko
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?