Facility manager/ka – správce nemovitostí (40.000 - 50.000 Kč)

Brno
40.000 – 50.000 Kč
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Český jazyk (Expert C2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Vhodné také pro
Řidičské oprávnění
Skupina B

O nás

ABC parking s.r.o.

Chcete pracovat ve stabilní společnosti, kde administrativa není jen rutina, ale klíčová součást provozu moderních rezidenčních projektů?
Hledáme pečlivou a samostatnou kolegyni na pozici facility manager - správce nemovitostí, která bude podporovat chod studentských rezidencí, parkovacích domů, miniskladů a zajišťovat plynulou komunikaci s našimi klienty.

Náplň práce:

  • kompletní správa svěřených nemovitostí a s tím související činnosti
  • kontrola nájemného, vystavování faktur
  • komunikace s nájemci, s uživateli objektů
  • výběr vhodných nájemců, uzavírání smluv
  • příprava a kontrola dodržování rozpočtů na provoz a údržbu nemovitostí
  • kontrola zajišťování povinné údržby, vytváření plánů údržby
  • zajišťování menších stavebních úprav / oprav požadovaných nájemcem nebo majitelem
  • komunikace s dodavateli služeb
  • organizace PO a BOZP

Co od Vás očekáváme:

  • středoškolské vzdělání
  • znalost AJ (další jazyk výhodou)
  • výborné komunikační a organizační schopnosti
  • samostatnost a odpovědnost při řešení úkolů
  • flexibilita a proaktivní přístup
  • znalost práce na PC
  • řidičský průkaz sk. B, aktivní řidič
  • výhodou: zkušenost na obdobné pozici, základní znalosti právní problematiky v této oblasti

Co Vám můžeme nabídnout:

  • pracovní poměr na dobu neurčitou
  • pracovní doba v pátek pouze do 13:00
  • služební automobil pro pracovní účely, mobilní telefon
  • příspěvek na stravování
  • firemní akce, večírky
  • pestrou pracovní náplň
  • samostatnosti a důvěru
  • místo výkonu práce v Brně, nástup dle dohody

 

Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.

Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku

Společnost Prima kariera, s.r.o., se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ: 17184525 a společnost Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.

Těšíme se na spolupráci s Vámi!

Sídlo firmy

Jobs Contact Personal, s.r.o.
Křenová 531/69a
602 00 Brno

IČO: 17181879
Datová schránka: hkna55h
Další informace:
GPS: 49.191548285277,16.621667943156,
S-JTSK: -596991.32 -1161246.40, RUIAN: 78790344

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.