- 54 300 – 84 800 Kč
- Plný úvazek

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Máte technické vzdělání a baví vás práce v 3D konstrukčních programech? Orientujete se v problematice tlakových zařízení, pevnostních výpočtů nebo návrhu strojních komponentů? Chcete být součástí firmy, která si vyvíjí a vyrábí vlastní produkty? Pokud ano, ozvěte se nám!
Stabilní společnost rozšiřuje tým a hledá nového kolegu na pozici KONSTRUKTÉR STROJNÍCH ZAŘÍZENÍ (40.000 - 50.000 Kč)!
* Výpočty a analýzy v programech ANSYS, Fluent, MitCALC
* Zpracování technické dokumentace (výpočtové zprávy, návody k obsluze apod.)
* Práce s kancelářskými nástroji MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
* Spolupráce s výrobním oddělením na realizaci projektů
* Tvorba návrhů a výkresové dokumentace pro vlastní výrobky společnosti
* Příprava technických podkladů pro obchodní nabídky
* Modelování a návrhy v 3D CAD systému PTC CREO
* Orientace v konstrukčních normách a materiálech, základy svařování a NDT metod
* Znalost požadavků NV č. 219/2016 Sb. je výhodou
* Zkušenosti s tvorbou technické dokumentace dle pravidel technického kreslení
* Řidičský průkaz sk. B
* SŠ vzdělání ve strojním oboru
* Základní přehled o dimenzování strojních součástí a MKP analýzách (ANSYS výhodou)
* Výhodou : Praxe v oblasti návrhu tlakových zařízení výhodou a znalost programů AutoCAD, PTC CREO, Pro/Engineer
* 5 týdnů dovolené
* Konkurenční mzda s možností pravidelného navýšení dle výkonu
* Stravování v závodní jídelně
* Zvýhodněné mobilní tarify i pro rodinu
* Hlavní pracovní poměr ve stabilní firmě s vlastním vývojem a výrobou
* Účast na zajímavých a technicky náročných projektech
* Přátelský kolektiv a příjemné pracovní prostředí
* Firemní akce – sportovní i společenské
* Lokalita: Plzeň

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.