- Plný úvazek
Požadavky:
- SŠ/VŠ
- Znalost AJ min. úroveň B2 – písemná i mluvená forma, znalost ruského jazyka výhodou
- pokročilá znalost práce na PC (MS Office, Outlook, Excel, PowerPoint, Internet)
- zkušenost s vedením náročné agendy a plněním náročných úkolů
- příjemný vzhled, profesionální vystupování
- výborné komunikační a organizační schopnosti, práce pod tlakem
- pečlivost, spolehlivost, preciznost, časová flexibilita, schopnost operativního řešení vzniklých situací
- záznamy z porad i v AJ
- zkušenosti z oblasti PR
- bezúhonnost
- ŘP B – aktivní řidič
- nekuřák
- nástup: možný ihned
- místo výkonu práce: Vestec u Prahy
- ke svému CV prosíme přiložte foto a motivační dopis
pracovní náplň:
samostatné vedení kanceláře GŘ a řešení z toho vyplývajících úkolů
organizační a administrativní podpora GŘ v rámci denní operativy
dobrá znalost ČJ, schopnost psát články – 20% činnosti bude zahrnovat také práce z oblasti PR
každodenní komunikace s manažery z interního i externího prostřední firmy, úspěšné plnění jejich požadavků
zprostředkování styku ředitele s představenstvem společnosti, ostatními kolegy, orgány a společnostmi
vedení agendy, kontrola a správa dokumentů společnosti
organizace porad, zajištění podkladů, pořizování a evidence zápisů, kontrola plnění delegovaných úloh
organizace, účast na externích i interních jednáních, akcích, veletrhy
organizace tuzemských i zahraničních služebních cest
překlad z AJ (ne odborné)
zajištění drobných nákupů, komunikace s dodavateli
Nabízíme:
- čtvrtletní a roční odměny
- příspěvek na stravování nebo stravenky
- příspěvek na penzijní připojištění
- jazykové kurzy
- 5 týdnů dovolené
- karta Multisport
- možnost ubytování
- sleva na firemní výrobky
- možnost parkování na firemním parkovišti
- smlouvu na dobu neurčitou
- příjemné pracovní prostředí