- 45 000 – 54 999 Kč
- Plný úvazek
Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Máte zkušenosti s objednávkami a fakturami a domluvíte se anglicky nebo německy?
Pak mám pro Vás zajímavou příležitost!
Vaším úkolem bude komunikace se zákazníky a dodavateli a s ní spojená administrativa.
Budete si se zákazníky potvrzovat objednávky a zadávat je do systému a poté organizovat dodávku zboží, vč. přepravy.
Následně budete zákazníkům vystavovat faktury.
Stejně tak i na druhé straně s dodavateli - zadáte jim poptávku a poté objednávku, ověříte cenu a termín dodání.
S oběma stranami budete řešit případné reklamace.
Nezbytné jsou minimálně 2 roky zkušeností se zpracováním objednávek a faktur a také plynulá angličtina NEBO němčina pro vyřizování e-mailů i telefonátů.
Práce v příjemném kolektivu malé společnosti.
Příležitost k rozvoji prostřednictvím vzdělávacích kurzů, vč. jazykových, ale také navyšováním kompetencí.
Ať si během roku můžete pořádně odpočinout, máte u nás jistý týden dovolené navíc.
Odměny ke mzdě které si budete moct ovlivnit vlastní dobře odvedenou prací.
Občerstvení na pracovišti a také možnost fitness přímo v prostorách firmy, abyste sem rádi chodili.
Další příspěvky - například klasický na stravování.
Zaujala Vás tato příležitost a splňujete uvedené požadavky?
Pak mi pošlete životopis a já se Vám co nejdříve ozvu s dalšími informacemi!
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.