- Plný úvazek
Hledáme pracovníky, kteří budou po telefonu pomáhat klientům banky řešit jejich požadavky a odpovídat na dotazy – nejedná se o aktivní telemarketing, ale pasivní linku
Náplň práce:
- Řešení požadavků klientů
- Aktualizování klientských dat a informace v interních systémech
Co požadujeme?
- SŠ nebo VŠ vždělání
- Velmi dobré komunikační dovednosti
- Proklientský přístup
- Chuť učit se novým věcem
- Uživatelskou znalost práce na PC
- Výbornou znalost českého jazyka
- komunikativní znalost anglického jazyka
- Časovou flexibilitu – ochotu pracovat na směny (cca jeden vikend v měsíci, jedna noční směna)
Po přijetí do práce probíhá zaškolení, kde Vás školitelé naučí to potřebné pro tuto práci.
Důležité je umět komunikovat s lidmi, mít proklientský přístup, být laskavý.
Nabízíme
- Zázemí stabilní mezinárodní společnosti
- Dlouhodobé zaměstnání s možností dalšího profesního rozvoje
- Práci na hlavní pracovní poměr na plný úvazek (37,5 hodin týdne – 5 směn v délce 7,5 hodin)
- Nadstandardní finanční ohodnocení
- Zajímavý balíček zaměstnaneckých benefitů
- Otevřené a příjemné pracovní prostředí
- Odborná interní a externí školení
- Krásné pracovní prostředí v blízkosti centra s výbornou dostupností MHD.
Pokud Vás pozice zaujala, prostřednictvím odpovědního formuláře zašlete prosím Váš aktuální životopis.
Děkujeme