- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Hledáme šikovné a komunikativní kolegy se zájmem o bankovnictí, kteří se budou starat o stále klienty a poskytovat jim podporu a všechny potřebné informace (pouze příchozí hovory!).
V čem spočívá práce Telefonního bankéře?
- telefonický kontakt se stávajícími klienty - informace ohledně výpisu, blokace karet, generování PIN atd.
- poskytování informací o aktuálních nabídkách a další nabízení doplňujících produktů
- plnění stanovených cílů
- aktualizace a ověřování dat
- zodpovědnost za správnost dat a provedených operací
Co musí takový bankéř splňovat?
- maturitní zkouška - podmínkou
- uživatelská znalost PC
- příjemné vystupování a pro-klientský přístup
- velmi dobré komunikační schopnosti
- samostatnost a zodpovědnosti
- schopnost navázat pozitivní vztah s klienty
Co Vám za to nabízíme?
- příspěvek na stravování
- nadstandardní délka dovolené - 28 dní, po dvou odpracovaných letech nárok na 30 dní (6 týdnů)
- příspěvek na sport
- příspěvek na dovolenou
- příspěvek na penzijní a životní pojištění
- voda, káva, čaj na pracovišti zdarma
- společenské akce pro zaměstnance
- výraznou podporu profesního růstu a seberealizace
- příjemné moderní pracovní prostředí (v centru města)
- akční a velice příjemný kolektiv napříč celou společností
- individuální přístup ke každému zaměstnanci
- motivující systém ohodnocení - základní mzda a bonusový systém, který závisí na vaší šikovnosti
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?