O nás
Naší vizí je důstojné zaměstnávání osob se zdravotním znevýhodněním.
Věříme, že zdravotní hendikep není překážkou – ale příležitostí ukázat, že práce může být férová, lidská a přizpůsobená potřebám každého zaměstnance.
Náplň práce:
Vaší hlavní náplní práce bude podpora bankovních procesů a práce s daty.
Konkrétně se budete starat o:
- zpracování transakcí uzavřených na finančních trzích
- finanční vypořádání obchodů FT
- validaci a opravy obchodů v systému
- přípravu reportů o finančních operacích
- komunikaci s dealery, bankami a dalšími útvary
Co od Vás očekáváme:
- středoškolské vzdělání (ideálně ekonomického směru)
- dobrou znalost MS Office (Excel, Outlook, Word, Access)
- znalost bankovních aplikací (Murex, IBIS, Profile) výhodou
- pečlivost, zodpovědnost, samostatnost, chuť učit se
- komunikativnost a týmového ducha
- znalost angličtiny výhodou
Co Vám můžeme nabídnout:
- práci na míru pro OZP dle vašich osobních potřeb
- pracovní úvazek 4 - 6 hodin denně
- individuální přístup a péči, adekvátní podporu při zaškolování a adaptaci, poradenství a podporu – zakládáme si na lidském a vstřícném jednání
- možnost práce na zkrácený úvazek
- možnost částečné práce z domova
- 10 dní zdravotního volna nad rámec dovolené
- benefit program na míru potřebám zaměstnanců (příspěvek na stravování, Benefit Plus karta, záloha na mzdu, bezúročná půjčka a jiné)
- možnost zálohy na mzdu před výplatním termínem
- bezplatné právní poradenství
-
Nástup možný ihned
V případě zájmu nám pošlete Váš životopis a my se s Vámi brzy spojíme telefonicky.
Pro více informací volejte v pracovní dny od 9:00 do 14:00 na telefonní číslo zobrazit tel. číslo .
Benefity
- Práce z domova
- Sickdays
- Pružná pracovní doba
- Zvýhodněné půjčky
- Příspěvek na stravování
- Přátelské prostředí