- Plný úvazek

Grafton Recruitment s.r.o.
ASISTENT/KA - OBCHODNÍ ODDĚLENÍ, 32 - 40 000 Kč
Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.
Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:
Zobrazit nabídky firmyO nás

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.
Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.
Hledáte si pracovní uplatnění v oblasti sales? Chcete se dozvědět více o oblasti elektroniky? Zašlete nám svůj životopis na pozici ASISTENT/KA – OBCHODNÍ ODDĚLENÍ a odstartujte svoji kariéru ve společnosti působící v oblasti elektroniky a nových technologií.
Náplň práce:
- práce v systému SAP
- aktualizace zákaznických smluv v systému SAP
- evidence zásob a prodejů – týdenní reporting
- evidence zákaznických smluv, zajišťování překladů, archivace
- koordinace schůzek
- zápisy z porad
- koordinace objednávek
- komunikace s dalšími odděleními ve společnosti: marketing, logistika, servis, účetnictví aj.
- ah-hoc úkoly
Nástup: dohodou
Plat: 32–40 000 Kč/měs.
Lokalita: Praha Chodov, možnost práce z domova 2–3 dny v týdnu
POŽADAVKY:* minimálně středoškolské vzdělání
- pokročilá znalost anglického jazyka (komunikace se zahraničím)
- zkušenost s programem SAP výhodou
- MS Office – aspoň na uživatelské úrovni
- předchozí zkušenost z obdobné pozice výhodou
- zákaznický přístup a komunikační dovednosti
BENEFITY:
*5 týdnů dovolené
- stravenky
- příspěvek na důchodové pojištění
- hrazení veřejné dopravy
- příspěvek na multisport kartu
- roční odměna
- 5, 7 nebo 10 sick days v závislosti na délce pracovního poměru
- v pátek zkrácená pracovní doba!!