- 40 000 – 65 000 Kč
- Plný úvazek
Jsme mladá, dynamická firma, která se specializuje na nábor zaměstnanců na řadové, specializované, ale i vedoucí pozice. Zajišťujeme nejen kompletní správu náborového procesu, ale plně se zaměřujeme na individuální požadavky klientů v oblasti HR.
Hledáte dlouhodobou práci v zavedené dynamické firmě? Vyznáte se v číslech a administrativa a organizovanost jsou Vaší silnou stránkou? Tak to máme práci přesně pro Vás!
Pro našeho klienta hledáme vhodného adepta do provozní administrativy na pozici Asistent/ky pro ekonomické oddělení firmy. Na starost budete mít pestrou škálu úkolů od zpracování podkladů, vystavování faktur až po hledání a nápravu nedostatků.
Nabízíme Vám práci na IČO ve stabilní retailové firmě na českém i zahraničním trhu. Office budete mít v moderním prostředí v Praze v Docku a budete se moct podílet na úspěchu firmy. K tomu všemu nabízíme flexibilní pracovní dobu, rozvoj a nástupní plat 30 až 40 000 Kč za měsíc.
Pokud se rádi orientujete v tomto oboru a zaujali jsme Vás, tak se určitě přihlaste!
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?