Koordinátor skladu

Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Anglický jazyk (Mírně pokročilý B1) ,
Český jazyk (Expert C2)
Délka prac. poměru
na dobu neurčitou

O nás

Pro svého významného klienta z mezinárodního prostředí aktuálně obsazuji pozici Koordinátora skladu, který propojí operativu se systémovým a analytickým řízením procesů. Pokud hledáte roli, kde můžete reálně ovlivňovat fungování skladových a logistických toků, mám pro vás skvělou příležitost.

Náplň práce:

  • správa logistických systémů a procesů – budete dohlížet na správné nastavení, údržbu a optimalizaci systémů používaných ve skladu
  • analytická práce – identifikace úzkých míst, práce s daty a návrhy zlepšení pro sklad i dopravu
  • podpora operativy – spolupráce s týmem ve skladu, řešení každodenní operativy, koordinace toků a zajištění hladkého chodu
  • úzká spolupráce se Supply Chain Managerem pro CZ/SK/HU i dalšími kolegy v logistice a dopravě

Co od Vás očekáváme:

  • alespoň 3–4 roky zkušeností v logistice, skladu nebo supply chainu
  • baví vás kombinace práce se systémem a provozem
  • jste analytický/á, praktický/á a samostatný/á, zároveň ale rádi pracujete v týmu
  • umíte pracovat s digitálními nástroji – znalost SAPu je velkou výhodou
  • komunikujete plynule česky anglicky na pokročilé úrovni

Co Vám můžeme nabídnout:

  • konkurenční mzda a smlouva na dobu neurčitou
  • příspěvek na penzijní připojištění: 2 000 Kč měsíčně (po zkušební době)
  • stravenkový paušál: 90 Kč za den
  • multisport karta
  • 25 dní dovolené (případně nadstandardní počet dní dle interních podmínek)
  • rozvoj a vzdělávání: klient investuje do dlouhodobého profesního růstu zaměstnanců
  • slevy na firemní produkty a zaměstnání u top zaměstnavatel s jasnou strategií udržitelnosti

Ráda vám o pozici povím více. Stačí mi zaslat životopis nebo krátkou zprávu — ozvu se vám zpět co nejdříve

Benefity

  • Dovolená navíc
  • Příspěvek na sport
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření a pojištění
  • Přátelské prostředí

Sídlo firmy

Trenkwalder a.s.
Heřmanická 1648/5
710 00 Ostrava

IČO: 25857011
Datová schránka: rbxgq8d
Další informace:
GPS: 49.846973,18.31497095,
S-JTSK: -468336.77 -1100763.00, RUIAN: 3217124

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.