- Plný úvazek

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Umíte dobře anglicky, rád/a ve své práci přemýšlíte a hledáte práci, kde budete moci uplatnit či rozvíjet své vedoucí a koordinační dovednosti?
- vedení malého týmu, stanovování cílů
- příprava layoutu, tisk indikací a určování lokací na skladě
- vytváření nových a zlepšování stávajících pracovních postupů a procesů včetně zavádění do provozu
- tvorba a aktualizace pracovních instrukcí a map procesů
- podílení se na přípravě materiálů pro interní školení skladových operací
- správa kompletačních středisek a jednotlivých sekcí na skladě
- časování operací
- účast na jednáních se zákazníkem, koordinace projektů, zavádění nových produktů do provozu
- komunikace se zákazníkem a následné předávání relevantních informací napříč odděleními
- podávání zpráv souvisejících s děním na skladě
- dohled nad dodržováním BOZP a PO pravidel a souvisejících vnitřních předpisů
- podpora a spolupráce s ostatními odděleními
- SŠ vzdělání s maturitou
- pokročilá znalost práce na počítači - MS Office, znalost SAP a AutoCAD výhodou
- pokročilá znalost AJ (komunikace s japonským managementem)
- řidičský průkaz sk. B
- znalost logistických procesů a skladování velkou výhodou
- logické myšlení, organizační schopnosti, zodpovědnost, dobrá komunikace a spolupráce, flexibilita, odolnost vůči stresu a schopnost práce pod tlakem, důležitá je na této pozici také zodpovědnost
- jednosměnný provoz
- stravenky v hodnotě 90 Kč/den plně hrazené zaměstnavatelem
- 5 týdnů dovolené
- příspěvek na dopravu
- hrazené jazykové kurzy anglického jazyka
- firemní akce a přátelský kolektiv firmy
- každoroční navyšování mzdy na základě odvedených pracovních výsledků a dalších individuálních kritérií
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?