- 70 000 Kč
- Plný úvazek

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Hledáte práci v oblasti zákaznického servisu, jste komunikativní a umíte anglicky? Chcete se učit nové věci? Baví Vás práce s informačními systémy a Excel pro Vás není noční můra? Jste důslední a rychlí? Výborně, tak zašlete životopis!
Nadnárodní strojírenská společnost hledá kolegu nebo kolegyni na pozici SPECIALISTA PODPORY ZÁKAZNÍKŮ S AJ (35-38.000 Kč)
* Podpora obchodních činností a spokojenosti zákazníků
* Zajišťování efektivního procesu zákaznického servisu
* Práce v interních informačních systémech
* Zpracovávání objednávek, nabídek a obchodních příležitostí
* Spolupráce s obchodními manažery kolegy v ČR i zahraničí
* Komunikace s výrobními závody po celém světě
* Anglický jazyk na komunikativní úrovni
* Znalost MS Office 365
* Praxi na obdobné pozici velkou výhodou
* Schopnost interpretovat data
* Znalost SAP a dalších IS výhodou
* Flexibilitu a samostatnost
* Týden dovolené navíc
* Cafeterii - benefitní program
* Příspěvek na stravování
* Podporu vzdělávání
* Příspěvek na dopravu
* Příspěvek na jazykové kurzy
* Notebook + telefon
* Nástup možný ihned
* Místo výkonu práce: Praha
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?