- 55 000 Kč
- Plný úvazek

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Mezinárodní společnost sídlící v Českých Budějovicích přijme do svého týmu organizačně zdatného Asistenta nebo Asistentku Back Office k zajištění potřebných administrativních činností spojených s vedením kanceláří.
- Vyřizování administrativy (emaily, pošta, dokumentace)
- Objednávání kancelářských potřeb
- Zajištění ubytování a dopravy pro management a klienty
- Externí komunikace s dodavateli služeb
- Obsluha a správa kancelářských přístrojů
- Zajištění dalších požadavků týkajících se správy kanceláře
- VŠ vzdělání
- Angličtinu na velmi dobré úrovni k dennímu využití slovem i písmem
- Praxi na pozici administrativního charakteru (back office, asistentka)
- Organizační a komunikační schopnosti, pečlivost
- Znalost MS Office, SAP výhodou
- Příležitost být součástí společnosti mezinárodního formátu
- Moderní kanceláře a podporující přátelský kolektiv
- Finanční ohodnocení odpovídající pracovní pozici
- Zaškolení
- Stravenky ve výši 110 Kč
- Příspěvek na dopravu
- 5 týdnů dovolené s 50% příplatkem
- Flexibilní pracovní dobu
- Jazykové kurzy
- 2 sick days / rok
- Zajištěné parkovací místo
V případě zájmu prosím o zaslání životopisu v českém i anglickém jazyce.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?