- 80 000 Kč
- Plný úvazek
Dobrý obchod můžete dělat v terénu, nebo v kanceláři u telefonu. A my hledáme zapálené kandidáty na pozici Telesales Representative, kteří chtějí dělat obchod z pohodlí kanceláře.
Pokud jste zodpovědní, rádi navazujete vztahy s lidmi a chcete byt součástí sehraného týmu, který sídlí v Hostivicích, podívejte se na nabídku níže.
Naším klientem je přední evropská společnost v poskytování kancelářských produktů a služeb. Firma si zakládá na firemních hodnotách a přátelské kultuře. Kolegové se s Vámi rádi zasmějí a také komukoliv rádi poradí.
Staňte se součásti a přihlaste se na tuto pozici.
Hlavní pracovní náplň:
o Telefonický kontakt s našimi stávajícími zákazníky a akvizice nových zákazníků
o Kompletní péče o stávající zákazníky, poradenství, zajišťování jejich spokojenosti
o Administrativní činnosti
o Spolupráce s ostatními obchodními odděleními napříč společnosti
Ideální kandidát bude mít:
o Obchodního ducha a nebude se bát oslovovat zákazníky
o Chuť pracovat v týmu a učit se novým věcem
o Dobrou znalost MS Office
o Minimálně SŠ vzdělání s maturitou a nemusíte mít ani žádnou praxi
Co nabízíme:
o Motivující mzdové ohodnocení
o Příspěvek na dopravu
o Možnost profesního růstu a rozvoje
o Rozvoj obchodních dovedností na míru formou Obchodní akademie klienta
o 5 týdnů dovolené
o Stravenky v hodnotě 104 Kč
o Příspěvek na penzijní připojištění
o Zaměstnanecké slevy
o A také pěknou terasu, kde můžete v létě poobědvat a dobrou kávu přímo na pracovišti
o Sídlo klienta se sice nachází v Hostivicích, ale ze Zličína cesta autobusem trvá pouze 13 minut
Pokud Vás nabídka oslovila, pošlete nám svůj životopis a motivační dopis a my Vás budeme kontaktovat.
Hodně štěstí!
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?