Manažer F&B | Spa resort Tree of Life | Lázně Bělohrad

Lázně Bělohrad
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Český jazyk (Expert C2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Kontakt
Klára Hložková, zobrazit tel. číslo

O nás

Hledáme zkušeného manažera F&B, který převezme odpovědnost za vedení a rozvoj gastronomického provozu našeho hotelu Spa resort Tree of Life (www.treeoflife.cz). Vaším úkolem bude zajistit špičkovou úroveň gastronomických služeb - od bufetové a à la carte restaurace přes lobby bar až po firemní eventy, konference a meetingy. Pokud máte cit pro detail, organizační schopnosti a chuť posouvat úroveň služeb stále výš, pak hledáme právě vás.

Náborový příspěvek 50 000 Kč

Náplň práce:

  • Řízení a organizace každodenního provozu gastronomického úseku - kuchyně, bufetová restaurace, à la carte restaurace, Lobby bar 
  • Zodpovědnost za kvalitu poskytovaných služeb, spokojenost hostů a reprezentativní úroveň F&B provozu
  • Plánování, vedení a motivace týmu zaměstnanců, organizace směn a podpora profesního rozvoje
  • Sestavování a kontrola rozpočtů, dohled nad náklady a efektivním hospodařením
  • Spolupráce se šéfkuchařem na tvorbě jídelních a nápojových lístků, sezónních nabídek a speciálních akcí
  • Zajištění plynulého chodu cateringu, firemních akcí, konferencí a meetingů ve spolupráci s obchodním oddělením
  • Komunikace s dodavateli, optimalizace zásob a dohled nad objednávkami
  • Monitoring trendů v gastronomii, zavádění nových konceptů a zlepšování zákaznického servisu
  • Dohled nad dodržováním hygienických a bezpečnostních standardů (HACCP) a interních směrnic
  • Spolupráce s ostatními úseky hotelu na zajištění hladkého chodu celého resortu
  • Reporting vedení společnosti a pravidelná administrativa spojená s provozem

Jaké máme požadavky na kandidáta?

  • SŠ nebo VŠ vzdělání v oblasti gastronomie, hotelnictví nebo managementu služeb
  • Praxe na obdobné pozici minimálně 2 roky, ideálně v hotelovém či lázeňském provozu
  • Zkušenost s vedením týmu a řízením více gastronomických provozů současně
  • Výborné organizační, komunikační a manažerské schopnosti
  • Schopnost samostatného rozhodování, odolnost vůči stresu a proaktivní přístup
  • Znalost hygienických a legislativních předpisů (HACCP)
  • Ekonomické myšlení – orientace v číslech, plánování rozpočtů, kontrola nákladů
  • Znalost anglického jazyka výhodou
  • Dobrá znalost práce na PC
  • Příjemné a profesionální vystupování, reprezentativní chování vůči hostům i kolegům
  • Týmovost a přirozená autorita, schopnost motivovat a rozvíjet podřízené
  • Zájem o gastronomii, chuť přinášet nové nápady a podílet se na rozvoji provozu
  • Časová flexibilita, ochota pracovat i o víkendech či svátcích podle potřeb provozu

Co Vám můžeme nabídnout:

  • Výkonnostní odměna (1 500 Kč/měsíc).
  • U vybraných pozic náborový příspěvek.
  • Zvýhodněné mobilní tarify.
  • Dovolená navíc (po 3 letech působení ve firmě).
  • Příspěvek na penzijní připojištění (u PP na dobu neurčitou).
  • Zdarma zhodnocují účet UniCredit Bank a další výhody.
  • Makro karta (nákupy pro fyzické osoby s řadou výhod).
  • Referral program (odměna za doporučení).
  • Odměna za pracovní jubilea.
  • Zaměstnanecké stravování.
  • Program osobního rozvoje a další odborné vzdělání.
  • Volnočasové aktivity – volný vstup do bazénu, fitcentra, na minigolf a tenisové kurty.
  • Vybrané produkty v podnikové prodejně za zaměstnanecké ceny.

  A dále nabízíme:

  • Příjemné pracovní prostředí a zázemí stabilní společnosti.
  • Podpora relokace – ubytování, školka, škola.
  • Parkování zdarma.
  • Firemní akce pro zaměstnance.

Sídlo firmy

Lázně Bělohrad a.s.
Lázeňská 165
507 81 Lázně Bělohrad

IČO: 46504834
Datová schránka: 7vwcuau
Další informace:
GPS: 50.428818,15.588901,
S-JTSK: -655358.02 -1016068.20, RUIAN: 1764659

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.