- Plný úvazek

Česká spořitelna, a.s.
Specialista/ka CRM komunikace - Finanční zdraví v Georgi
Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.
Společnost Česká spořitelna, a.s. hledá pracovníky i na další pozice:
Zobrazit nabídky firmyO nás

Česká spořitelna je velká banka, která svým zaměstnancům dává velké možnosti. Staňte se součástí našeho týmu, který koncentruje různorodý talent, vědomosti a zkušenosti. Učte se od osobností, které udávají trendy a nastavují směr českému bankovnictví. Pracujte v inspirativním prostředí, kde vládne přátelská atmosféra. Rozvíjejte svůj potenciál pomocí kreativních workshopů, odborných školení či spolupráce se špičkovými kouči. Najděte práci, která Vás skutečně baví.
Máte chuť:
- realizovat personalizovanou komunikaci na klienty v souladu s principy zákaznické zkušenosti a značkou ČS (se zaměřením na digitální kanály jako jsou e-maily, bannery a notifikace skrze mobilní aplikaci George).
- mít na starost celý komunikační lifecycle kolem služby FIT.
- pravidelně vyhodnocovat přímou komunikaci na klienty a na základě vyhodnocení navrhovat vhodné změny.
- pracovat s moderními nástroji marketingové automatizace (Salesforce Marketing Cloud).
- být součástí komunity specialistů na komunikace, ve které se můžete učit, ale i sdílet své know-how s ostatními.
Budeme si rozumět, pokud:
- máte zkušenosti s direct marketingem nebo CRM komunikací.
- máte znalost prostředí Salesforce Marketing Cloudu a práce v Journey Builderu Vám není cizí.
- vás baví online marketing a zajímáte se o aktuální trendy moderní marketingové komunikace.
- vám není cizí práce s daty, rádi v nich hledáte souvislosti a umíte data interpretovat.
- vás baví vymýšlet způsoby, jak kontaktovat klienta.
- máte pozitivní přístup, chuť se učit a rádi se v práci zasmějete.