- 14 000 Kč
- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro zdravotně postižené
Jsme Globus, rodinná firma založená už v roce 1828. Zakládáme na poctivosti a férovosti, proto u nás zákazníci najdou kvalitní výrobky i služby. A totéž platí pro naše zaměstnance.
PRACUJTE TAM, KDE máte jistotu a budoucnost.
Jsme Globus, rodinná firma založená už v roce 1828. Jsme hrdí na to, co děláme. Zákazníkům nabízíme kvalitní zboží a vstřícnou obsluhu. Svým zaměstnancům jistotu a budoucnost. Vytváříme takové prostředí, aby se u nás dobře nakupovalo i pracovalo.
Hodil by se nám Technický specialista CRM, který bude hlavní kontaktní osobou při koordinaci a realizaci technických projektů souvisejících s věrnostním programem Můj Globus. Tato pozice nabízí jedinečnou příležitost spojit dovednosti v oblasti IT a byznysu, a stát se důležitým článkem v implementaci a rozvoji našich zákaznických systémů.
Co Vás čeká
Budete mít na starosti vedení projektů zaměřených na rozvoj systému SAP a jeho funkcionalit. Využijete svou kreativitu a iniciativu při navrhování nových funkcionalit podle nejnovějších trendů na trhu, přičemž budete zodpovědní za přípravu dokumentů, které tyto novinky detailně popisují. Důležitou součástí vaší práce bude také efektivní správa rozpočtu na vývoj, což vám umožní nakládat s prostředky co nejefektivněji.
V rámci týmu budete spolupracovat s několika interními odděleními na projektech zahrnujících náš věrnostní program. To zahrnuje práci s různými systémy jako pokladními systémy, webshopem, mobilní aplikaci nebo čerpacími stanicemi. Kromě technických aspektů budete dbát na dodržování termínů, a to jak s interními, tak externími dodavateli.
Co očekáváme
Minimálně středoškolské vzdělání, komunikativní znalost angličtiny nebo němčiny a zkušenosti s MS Office. Rádi bychom, abyste měli základní znalost projektového managementu a online prostředí, lokálního marketingu a CRM zákaznických aktivit. Analytické myšlení, vyjednávací a prezentační dovednosti, stejně jako znalost zákaznické segmentace, jsou pro tuto pozici klíčové.
Pokud jste nadšenec do inovací v oblasti věrnostních programů a CRM systémů. Dejte nám o sobě vědět.
Férová mzda a řada dalších výhod
- smlouva na dobu neurčitou
- příspěvek na penzijní pojištění 6.000,-/ročně
- příspěvek na stravování 100,- / den
- celoroční 15 % zaměstnanecká sleva
- po 3 letech 25 dní dovolené
- 13. mzda před Vánoci
- možnost občasného Home Office (ne vždy)
- stabilizační kvartální odměna až 4 %
Fajn, že jste dočetli až sem, teď už jen zbývá poslat nám svůj životopis.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.