- Plný úvazek

Česká spořitelna, a.s.
Expert/ka vylepšování finančního zdraví klientů
Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.
Společnost Česká spořitelna, a.s. hledá pracovníky i na další pozice:
Zobrazit nabídky firmyO nás
Česká spořitelna je velká banka, která svým zaměstnancům dává velké možnosti. Staňte se součástí našeho týmu, který koncentruje různorodý talent, vědomosti a zkušenosti. Učte se od osobností, které udávají trendy a nastavují směr českému bankovnictví. Pracujte v inspirativním prostředí, kde vládne přátelská atmosféra. Rozvíjejte svůj potenciál pomocí kreativních workshopů, odborných školení či spolupráce se špičkovými kouči. Najděte práci, která Vás skutečně baví.
Máte chuť:
- pracovat na vytváření nového digitálního produktu v bance, která se stará o finanční zdraví svých klientů
- pomáhat klientům dosáhnout jejich krátkodobých i dlouhodobých finančních plánů a poskytovat jim edukaci
- zjednodušit život klientům řešením jejich potřeb a výzev, kterým čelí v oblasti finančního zdraví
- budovat strategii pro zlepšení finančního zdraví retailových klientů České Spořitelny
- zkoumat a využívat znalostí z psychologie, ekonomie, behaviorálních věd a neurověd k tvoření návyků, které pomohou klientům dosáhnout jejich plánů a cílů
- analyzovat překážky, které rozličným skupinám klientům ČS stojí v cestě k dosažení jejich finančních cílů
- aplikovat principy gamifikace při tvorbě a designu rozhraní v bankovní aplikaci George
- vytvářet vzdělávací obsah, který povede klienty hravým a intuitivním způsobem k porozumění, jak jejich finanční cíle ovlivňují jejich každodenní život
- věnovat se copywrittingu a vytvářenit přímou komunikaci na klienta pomocí push notifikací, emailů atd.
- experimentovat a testovat, zda jednotlivé návrhy a prvky produktů podporují udržitelné změny lidského chování
Budeme si rozumět, pokud:
- jste kreativní člověk s analytickými schopnostmi, máte nápady a dokážete to dotáhnout do konce (sbírat a vyhodnocovat data)
- máte předchozí zkušenosti s analýzou lidského chování (například v ekonomii, psychologii, sociologii...)
- jste komunikativní, proaktivní a máte pozitivní přístup
- dokážete domyslet souvislosti omnichannelové komunikace na retailové klienty
- dokážete odůvodnit svá rozhodnutí a poskytnout konstruktivní „proč“
- máte zkušenosti nebo vás aspoň zajímá, přímý marketing a celkově komunikace s klienty (včetně vymýšlení a vytváření textů)
- dokážete přijímat otevřenou zpětnou vazbu a jste týmový hráč - baví vás spolupracovat na projektech s dalšími kolegy
U nás získáte:
- možnost vytvářet produkt s přímým dopadem na klienta
- možnost být součástí nově vzniklého týmu, kde jsme všichni s obrovskou chutí měnit svět a pomáhat našim klientům se mít psychicky i finančně lépe, jsme mladý energický tým, trošku jako start up, nefungujeme jako klasický korporát, takže cokoliv si chceme otestovat či zkusit, máme volnou ruku
- možnost rozvíjet se a vzdělávat se v různých oblastech – ať už vás více zajímají data, nebo chcete více proniknout do oblasti kreativy, rozvoji se meze nekladou
- prostor předávat své know-how kolegům v týmu, a naopak se učit to, v čem oni vynikají
- možnost naučit se pracovat s aplikací Salesforce Marketing Cloud a UX desing v aplikaci Figma a mnoho dalších zajímavých aplikací



