- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
- Vhodné také pro absolventy

Jsme personální agentura Jobs Contact a denně nabízíme desítky nových pracovních nabídek.
Hledáme MISTRA/ Team leadra skladu. Pokud máte praxi s vedením skladníků a rozumíte procesům skladu, tak čekáme právě na Váš životopis.
Nabídnout můžeme zajímavé mzdové ohodnocení, pohodový kolektiv a moderní prostředí.
* vedení 20 členného kolektivu
* zodpovědnost za řízení příjmu a expedice
* plánování organizace práce svého týmu
* komunikace s dopravci
* optimalizaci skladových zásob, organizace inventur
* zaškolení a motivace pracovníků
* dohled na dodržování BOZP
* komunikace s výrobou
* min. SŠ, ideálně technické zaměření
* praxi s vedením skladu a skladníků
* znalost skladových procesů
* znalost práce na PC - MS Office, SAP
* ŘP sk. B, VZV - výhodou
* samostatnost, komunikativnost a smysl pro odpovědnost
* zázemí moderní společnosti
* 13. mzda
* 5 týdnů dovolené
* příspěvek na penzijní připojištění
* příspěvek na stravování, dopravu
* občerstvení ve firmě
* firemní akce a jiné benefity
* lokalita: Vyškov a okolí
Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta. Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku.Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám. Tým Jobs Contact se těší na spolupráci s Vámi!
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.