- 30 000 – 33 400 Kč
- Plný úvazek
Společnost Alukov a.s. / IPC Team E.H.Z.S. (www.alukov.cz)
Zařazení: Správce aplikačního softwaru & interní tester – má za úkol zajistit funkčnost a bezpečnost během provozu firemních aplikačních systémů (CRM, ERP, apod). Přebírá, ověřuje, uvádí do provozu a nastavuje parametry interních systémů. Monitoruje a diagnostikuje provoz interních systémů. Rozvíjí a optimalizuje využívání interních firemních systémů. Detekuje chyby a vady systémů a jejich jednotlivých procesů. Součástí jeho práce je i vedení podrobné dokumentace.
Správce aplikačního softwaru má za úkol mimo jiné spravovat části aplikačního informačního systému, zajišťuje příslušné nastavení a podporu uživatelům. Dále informuje uživatele o změnách a spolupracuje s dodavateli příslušného softwaru.
Co Vás čeká:
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:
Co Vám můžeme nabídnout:

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.