IT Aplikační Administrátor Konzultant - flexibilita & HomeOffice

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost ManpowerGroup s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky

O nás

ManpowerGroup s.r.o.

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.

Chcete rozvíjet svůj talent ve společnosti mezinárodního významu? Jsme součást celosvětové maloobchodní společnosti a hledáme člena do našeho specializovaného týmu.

S rostoucí rolí IT technologií a přibývajícími systémy v naší společnosti rozšiřujeme IT tým a hledáme nové kolegy do týmu aplikační podpory a konzultace.
Na pozici IT Aplikačního Adminstrátora/Support budete mít na starosti podporu pokladního systému (úroveň L2/L3).

Práce je nyní poředevším z domova.

Popis pozice:

zobrazit tel. číslo ="13445" data-gtm-vis-total-visible-time- zobrazit tel. číslo ="100" data-gtm-vis-has-fired- zobrazit tel. číslo ="1">Co bude vaší náplní práce?

  • Poskytování aplikační podpory
  • Řešení problémů, komunikace s interními zákazníky
  • Zajištění součinnosti externího dodavatele zajišťujícího L3 support
  • Optimalizace podpory pro svěřené aplikace/procesy

Profil kandidáta:

zobrazit tel. číslo ="13475" data-gtm-vis-total-visible-time- zobrazit tel. číslo ="100" data-gtm-vis-has-fired- zobrazit tel. číslo ="1">Co od vás očekáváme?

  • Zkušenosti s podporou IT aplikací (podobné úrovně L2) - jsme v retail oblasti (pokladní systémy) - není však nutná znalost tohoto segmentu. Používáme DB MS SQL a částěčně Oracle
  • Nutná zkušenost s fungováním aplikací na velkých databázích + znalost SQL (pro práci s datovými modely a příkazy v SQL)
  • Schopnost poskytovat a koordinovat podporu aplikací/procesů
  • Schopnost komunikovat s interním i externím zákazníkem
  • Schopnost rychle se učit nové business procesy, nové technologie i způsoby práce v týmech (agilita)
  • Týmovost a spolupráce na lokální i mezinárodní úrovni
  • Časová flexibilita, schopnost práce v režimu homeoffice

Nabízíme:

zobrazit tel. číslo ="272694" data-gtm-vis-total-visible-time- zobrazit tel. číslo ="100" data-gtm-vis-has-fired- zobrazit tel. číslo ="1">Co vám nabízíme?

  • Zajímavou práci v týmu aktivních, příjemných a profesionálních lidí
  • Firemní kulturu založenou na otevřenosti a neformálních vztazích
  • Velmi atraktivní mzdu + možnost práce na HPP nebo IČO
  • Práce na HomeOffice + flexibilta
  • Prostor pro váš kariérní a osobní rozvoj
  • Zázemí stabilní společnosti Vám zajistí širokou škálu zaměstnaneckých benefitů jako jsou: home office, stravenky, dny dovolené navíc, příspěvek na dopravu, příspěvek zaměstnavatele na doplňkové penzijní spoření, kartu Multisport s příspěvkem zaměstnavatele, slevu na nákup, zdravé svačiny, masáže, dny zdraví atd.

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

ELIT CZ, spol. s r.o. | ELIT CZ, spol. s r.o. | Stodůlky, Praha Stodůlky, Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 2. března
Charita Ústí nad Labem | Charita Ústí nad Labem | Chabařovice Chabařovice
  • 28 000 – 35 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 22. února

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
INDEX NOSLUŠ s.r.o.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

zkušenost