
B+N Czech Republic Facility Services s.r.o.
BACK-OFFICE manager/ka – recepční ❤️ srdcem i duší
Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.
Společnost B+N Czech Republic Facility Services s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:
Zobrazit nabídky firmyO nás

B+N Czech Republic Facility Services s.r.o. je součástí společnosti B+N Referencia Zrt., která byla založena v Maďarsku v roce 1993 a dnes je významným leadrem na trhu v oblasti služeb Facility Managementu.
O nás
Zkuste ve své kariéře udělat pořádný skok. Do svého týmu hledáme někoho, kdo se nebojí žádné výzvy, bude mít velký elán, energii a bude se s láskou a úsměvem starat o provoz naší kanceláře na Praze 4 – Budějovická. Nezáleží nám na tom, kolik let praxe máte nebo kolik titulů před a za jménem máte!
Koho vlastně hledáme?
Hledáme kolegu/kolegyni, který/á má v malíčku organizování, plánování, je pečlivý/á a systematický/á. Má energii, chuť pracovat a starat se nejenom o administrativu ale i pečovat o bezproblémový chod kanceláře a podpůrné procesy. Kolegu/kolegyni, která bude přicházet s novými nápady a případně inovacemi, které velmi rádi uvítáme. Důležitá pak bude přátelská komunikace, neboť na této pozici budete přicházet do kontaktu s mnoha kolegy na všech úrovních společnosti.
Co budete mít na zodpovědnost:
- Udržování pořádku nejen v dokumentech.
- Přípravu a koordinaci interních akcí a schůzek.
- Spolupráci na koordinaci firemních akcí.
- Chod kanceláře, objednávání občerstvení.
- Péči o návštěvy.
- Správa datové schránky, mobilních telefonů, parkovacích karet a řízení efektivního využití parkovacích míst v budově.
- Sledování pracovních výročí zaměstnanců.
- Pomoc s evidencí prezenčních listin z různých školení.
- Hlídání pravidelných termínů revizí elektro spotřebičů.
- Budete podporou v rámci marketingových aktivit.
- Příjem, evidenci a správu zásilek (poštovní zásilky, balíky, kurýrní služby).
- A mnoho dalšího a zajímavého.
Vítané zkušenosti:
- Určitě se nám ozvěte, pokud máte pocit, že by Vás popsaná náplň práce zaujala a naplňovala.
- Máte komunikativní znalost AJ.
- Jste samostatný/á, pečlivý/á a umíte převzít zodpovědnost za svou práci i práci týmu.
- Máte milé a reprezentativní vystupování s velmi dobrými komunikačními schopnostmi.
- Dokážete optimalizovat opakující se úkony a vytvářet vlastní pracovní postupy.
- Zvládnete administrativní procesy a úkony nejen v týmu, ale i samostatně.
- Dokážete vnímat dění kolem sebe a být proaktivní.
- Dokážete přicházet s novými nápady.
Co Vám na oplátku můžeme nabídnout my:
- Být součástí nadnárodní společnosti.
- Necháme Vám volné ruce v řešení úkolů u nestereotypní práce, která dává smysl a je férově ohodnocena.
- Prostor pro sebeuplatnění a realizaci vlastních nápadů.
- Možnost pracovního i osobního růstu.
- Odpovídající finanční ohodnocení.
- Služební mobilní telefon, notebook a příjemné pracovní prostředí.
- Moderní kancelář přímo u stanice metra C (Budějovická).
- Práci na plný úvazek: Po-Pá 8 h/denně.
- Skvělou šéfovou a skvělý přátelský kolektiv.
Pokud Vás naše nabídka zaujala, pošlete nám, prosím, svůj životopis.
Proces náboru:
V první řadě můžete očekávat telefonický a následně osobní pohovor. Druhé kolo bude probíhat už přes videohovor, přímo s budoucím nadřízeným, který si ověří Vaše znalosti a dovednosti v daném oboru. A když se naše představy oboustranně potkají, a sedneme si i po lidské stránce, učiníme Vám nabídku a zahájíme proces nástupu. Nástup už u nás řeší personalistka, která Vám se vším pomůže a bude Vám podporou.
Benefity
- Kariérní růst
- Firemní akce
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Příspěvek na sport
- Příspěvek na volný čas
- Příspěvek na spoření / pojištění
- Přátelské prostředí
- Občerstvení na pracovišti