Chceš zaplnit místo v ,,srdci" naší společnosti? Pokud je na tebe spolehnutí, máš rád/a pořádek a organizaci, nebojíš se třeba i občas vyměnit nějakou tu žárovku nebo pověsit obrázek – mohla by být tahle pozice Tvoje ! :-)
CO BUDEŠ U NÁS DĚLAT:
Zajištění chodu recepce a budovy
Administrativní podpora společnosti, telefonická a mailová komunikace
Přijímání návštěv, zajištění občerstvení
Zajištění kancelářských potřeb a nákupů
Zodpovědnost za pokladní agendu
Back office (vozový park, zadávání faktur do systému, správa budovy – atd)
IDEÁLNÍ KANDIDÁT MÁ:
Výborné komunikační dovednosti
Příjemný a reprezentativní projev
Znalost MS Office – aktivní uživatel (word, excel)
Aktivní znalost AJ (písemný i ústní projev)
Řidičský průkaz sk. B – aktivně
NA OPLÁTKU NABÍDNEME:
Zázemí stabilní a prosperující společnosti
Zajímavou a různorodou práci
Práci v kolektivu fajn lidí
Příspěvek na důchodové pojištění
Neomezený firemní tarif
5 týdnů dovolené – odpočinek je třeba
Možnost růstu či jiné pozice
Nástup IHNED či dohodou
Pokud je ti tahle pozice ,,šitá na míru", neváhej a zašli nám své CV a pár vět o tom, proč tě tahle příležitost zaujala a čím zaujmeš ty nás.
Těšíme se na tvoji reakci!
Péťa & Anywhere HR tým