Referent/referentka zdravotních služeb

Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Český jazyk (Expert C2)
Minimální vzdělání
Bakalářské
Délka prac. poměru
na dobu určitou 15. 11. 2025 — 31. 12. 2026
Vhodné také pro

O nás

Magistrát hlavního města Prahy je největším zaměstnavatelem územní samosprávy, který nabízí profesní uplatnění v celé řadě oborů. Aktuálně hledáme nového kolegu či kolegyni na pozici referent/referentka zdravotních služeb v odboru zdravotnictví, na dobu určitou.

Místo je vhodné také pro absolventa/absolventku.

Náplň práce:

  • udílení oprávnění k poskytování zdravotních služeb, posuzování podmínek a kontrola jejich plnění
  • odborné zpracovávání podkladů pro výběrové řízení na uzavření smlouvy se zdravotními pojišťovnami
  • výkon státní kontroly v oblasti zdravotnictví na základě plánu nebo podnětu
  • ukládání pokut poskytovatelům zdravotních služeb nebo subjektům bez oprávnění za porušení povinností
  • nakládaní se zdravotnickou dokumentací

Co od Vás očekáváme:

  • VŠ Mgr./Bc.
  • znalost platných právních předpisů k dané problematice, zejména znalost zákona o zdravotních službách a podmínkách jejich poskytování a zákona o specifických zdravotních službách
  • velmi dobrá znalost práce na PC (MS Office / Microsoft 365)
  • dobré komunikační schopnosti, včetně vyjadřování v mluveném a psaném projevu
  • schopnost samostatného rozhodování, přesnost, pečlivost, zodpovědnost

výhodou znalost správního a přestupkového řízení

Co Vám můžeme nabídnout:

  • platové zařazení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. v platové třídě 11, možnost přiznání osobního příplatku po zkušební době, mimořádné odměny podle dosažených pracovních výsledků
  • po zapracování možnost občasné práce z domova
  • pracovní poměr na dobu určitou, po dobu rodičovské dovolené
  • pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 6 dní indispozičního volna
  • pracoviště v centru Prahy s výbornou dostupností
  • podporu profesního i osobního rozvoje, další vzdělávání, mentoring
  • benefitní systém Cafeteria, příspěvek na roční jízdné MHD (Lítačka), příspěvek na stravování (elektronická stravenková karta), příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na rehabilitaci pro osoby se zdravotním postižením
  • možnost využití Multisport karty
  • příspěvek na bydlení
  • podporu slaďování pracovního a rodinného života, dětské skupiny a řadu dalších zajímavých zaměstnaneckých výhod

Zaujala Vás naše nabídka? Podívejte se na naše volná místa na webových stránkách kariera.praha.eu, kde se z oznámení dozvíte více, nebo na níže uvedeném odkaze:

https://eud.praha.eu/pub/deska/6000004/4/6000003%23MHMPAWO0A020%23MHMP0BYI2TDB%230/6000003%23MHMPAWO0A020%23MHMP0BYI2TDB/UD_volne-misto_ZDR_referent_zdravotnich_sluzeb_0351-VR26-25.pdf

Nabídky se strukturovaným životopisem v českém jazyce prosím zasílejte na e-mail Odpovědět na inzerát nebo do datové schránky hl. města Prahy 48ia97h. V předmětu zprávy prosím uveďte: NEOTEVÍRAT – výběrové řízení – referent/ka zdravotních služeb/VM26/25/S-PER.

Nabídku s životopisem je také možné podat v označené obálce, jak výše uvedeno, poštou nebo osobně do  podatelny na adresu: Magistrát hl. města Prahy, odbor personální, Jungmannova 35/29, 111 21 Praha 1.

Pracovní nabídka je platná po dobu zveřejnění na úřední desce hl. města Prahy.

Benefity

  • Dovolená navíc
  • Finanční bonusy / prémie
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na sport
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Přátelské prostředí

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.