- 70 000 – 130 000 Kč
- Plný úvazek
REFERENT/REFERENTKA
v Odboru realizace investičních akcí,
(místo výkonu práce ve Zlíně)
(doba určitá)
Klíčová náplň práce:
" výkon činností na úseku investiční výstavby,
" technický dozor stavebníka na investičních akcích,
" zabezpečení podkladů pro majetkoprávní řízení, územní řízení, stavební řízení a kolaudační řízení,
" zajištění podkladů pro žádosti o státní dotace a následně podkladů pro jejich vyhodnocení,
" zpracování podkladů pro převod dokončených investic do majetku města a jednotlivých provozovatelů.
Pro pozici referent/referentka je stanovena 10. platová třída.
Předpokládaný nástup: ihned nebo dle domluvy, pracovní poměr bude uzavřen na dobu určitou 1 rok s perspektivou změny na dobu neurčitou.
Bližší informace: Ing. Petr Hloušek, vedoucí Odboru realizace investičních akcí, tel. zobrazit tel. číslo .
K přihlášce přiložte:
" strukturovaný životopis (přehled dosavadních zaměstnání, odborných znalostí a dovedností) a
" kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Místo, způsob a lhůta podání přihlášky, jejíž povinný formulář je zveřejněn na úřední desce:
" poštou na adresu: statutární město Zlín, Odbor kanceláře tajemníka, náměstí Míru 12, 760 01 Zlín; (obálka musí být označena „NEOTEVÍRAT – výběrové řízení, referent/referentka (realizace)“ a uvedeno jméno a adresa uchazeče), podací razítko nejpozději s datem 17.01.2024,
" do datové schránky: 5ttb7bs, statutární město Zlín, nám. Míru 12, 760 01 Zlín; s datem a časem dodání nejpozději do 18.01.2024 do 14:00 hod,
" osobně do podatelny Magistrátu města Zlína, budova radnice, náměstí Míru 12, 760 01 Zlín (obálka musí být označena „NEOTEVÍRAT – výběrové řízení, referent/referentka (realizace)“ a uvedeno jméno a adresa uchazeče), nejpozději do 18.01.2024 do 14:00 hod.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení bez uvedení důvodu kdykoliv v jeho průběhu nebo nevybrat žádného uchazeče.
Informace o zpracování osobních údajů
Statutární město Zlín jakožto správce zpracovává osobní údaje v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů).
Účelem zpracování osobních údajů je výběrové řízení na obsazení předmětné pracovní pozice.
Zákonnost zpracování vychází z čl. 6 odst. 1 písm. b), c) a f); zpracování je nezbytné pro splnění smlouvy, právní povinnosti a pro účel oprávněného zájmu správce. Kategorii osobních údajů tvoří identifikační, kontaktní a popisné údaje uvedené v přihlášce a přílohách.
Doba zpracování osobních údajů vychází ze spisového a skartačního plánu správce. Osobní údaje nejsou správcem poskytovány jiným osobám.
Kontakty na pověřence pro ochranu osobních údajů, práva a povinnosti správce a subjektů osobních údajů a další informace ke zpracování osobních údajů jsou uvedeny na www.zlin.eu/gdpr.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.