- Plný úvazek

Kdo jsme a co děláme 📦🚚
Jsme česká společnost siMMar & sons s.r.o. se sídlem v Miroslavi. Už více než 10 let zajišťujeme vnitrostátní i mezinárodní autodopravu nad 3,5 tuny, spediční a logistické služby, dovážíme a prodáváme použité stavební stroje a techniku, a specializujeme se na tryskání a povrchovou úpravu kovových materiálů, včetně mobilního tryskání přímo u zákazníka.
Do našeho malého, ale sehraného týmu hledáme zkušenou účetní osobnost, která si vezme na starost kompletní vedení účetní agendy a bude spolehlivou oporou vedení společnosti.
Kompletní vedení podvojného účetnictví malé společnosti od A do Z
Zpracování a vystavování faktur (přijaté i vydané)
Vedení skladové a pokladní evidence
Kompletní mzdová agenda včetně odvodů a komunikace s OSSZ a zdravotními pojišťovnami
Zpracování statistik a výkazů pro státní instituce
Komunikace s úřady, bankami a externími partnery
Pracovní doba: flexibilní, po dohodě, možnost částečně pracovat z domova.
Nezbytné:
Praxe s kompletním vedením účetnictví (nejlépe v malé nebo střední firmě)
Orientace v aktuální legislativě a daňových předpisech
Zkušenost se zpracováním mezd
Dobrá znalost práce s PC a účetním softwarem
Pečlivost, samostatnost a zodpovědnost
Výhodou bude:
Zkušenost s komunikací s úřady a bankami
Praxe s více účetními systémy (např. POHODA, Money S3, Helios, Profit, Duel)
Znalost angličtiny nebo němčiny na pracovní úrovni
Benefity:
Flexibilní pracovní dobu s možností práce z domova
Možnost výběru účetního programu podle Vašich preferencí
Finanční odměny při dosažení stanovených výsledků
Proč se Vám u nás bude líbit:
Možnost volby pracoviště (Miroslav nebo dle dohody)
Neformální pracovní prostředí a vstřícné vedení
Přizpůsobení pracovního prostředí Vašim potřebám
Dlouhodobá spolupráce na HPP nebo dle dohody
Pokud Vás nabídka zaujala, zašlete nám svůj životopis e-mailem. Rádi si s Vámi domluvíme osobní či online setkání a probereme vše potřebné. Nástup je možný ihned nebo dle dohody.
Tým siMMar & sons s.r.o.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?