- 50 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
HR MANAŽÉR/KA
POŽADUJEME: VŠ vzdělání v oblasti HR či příbuzných oborů, znalost pracovně právní problematiky, praxe v oboru HR min. 2 roky, dobré vyjadřovací schopnosti slovem i písmem, dobré vyjednávací schopnosti, schopnost pružně reagovat na změny, časová flexibilita, samostatnost, kreativita a schopnost hledat řešení, organizační schopnosti a systematičnost, schopnost a chuť učit se novým věcem, dobré PC schopnosti (MS Office), znalost 1 cizího jazyka na komunikační úrovni, čistý TR
VÝHODOU: zkušenosti z oblasti poskytování sociálních služeb a znalost zákona 108/2006 Sb., o soc. službách, zkušenosti s přípravou a řízením projektů, ŘP sk. B
NÁPLŇ PRÁCE: nábor zaměstnanců, příprava a realizace výběrových řízení, péče o zaměstnance, zpracování pracovně právních dokumentů, vedení personální agendy, nastavování HR procesů v organizaci, metodická podpora vedoucích služeb v oblasti HR, vedení personálně-projektového oddělení, organizace vzdělávacích aktivit v organizaci, hlášení změn v registraci sociálních služeb Diakonie Vsetín
NABÍZÍME: Smysluplnou práci ve stabilní a rozvíjející se NNO, pružná pracovní doba, možnost publikovat a lektorovat, možnost profesního růstu, 5 týdnů dovolené, příspěvek na obědy a masáže, možnost prodloužení smlouvy na dobu neurčitou
PODKLADY PRO VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ: STRUKTUROVANÝ ŽIVOTOPIS s fotografií, ESEJ na téma Co považuji za nejdůležitější úkol/y HR manažera/ky; KONTAKT (jméno, telefon, email) na 2 osoby, které poskytnou pracovní reference, ZASÍLEJTE PERSONALISTCE NA MAIL e-mail přes DO 09.01.2022.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.