- 45 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
§ 89
Náplň práce: Jako specialista zákaznické/technické podpory, budete zodpovědný za vstřícnou a efektivní telefonickou komunikaci se zákazníky, kteří na na Vás budou obracet s technickými dotazy týkající se chytrých telefonů, tabletů a dalších telekomunikačních zařízení. Budete zpravidla prvním kontaktem
pro zákazníky volající do našeho kontaktního centra.
Poskytováním technické podpory pro naše zákazníky se budete snažit o splnění jejich očekávání při každém hovoru.
Jako člen týmu zákaznické/technické podpory budete vždy prezentovat společnost v pozitivním světle a vhodně vyřizovat citlivé dotazy.
Požadujeme: znalost ruského jazyka na úrovni rodilého mluvčího, komunikativní znalost anglického jazyka, dobré komunikační schopnosti, orientace na zákazníka, snahu učit se.
Zkušenosti z kontaktního, zákaznického centra výhodou.
Nabízíme: zázemí silné a stabilní společnosti; příjemné pracovní prostředí a kolektiv; vstupní školení zaměřené na procesy, produkty a komunikaci. Následně pak průběžná odborná školení; příležitost profesního i osobního růstu; moderní pracoviště v Praze blízko stanice metra B.
Pracovní hodiny: 8 hodin denně, 5 dní v týdnu (postupné nástupy na směny, směny mezi 6:00 a 22:00 hod od pondělí do neděle).
Poznámka ke mzdě: během 3-týdenního školení: 15.000,–Kč/měs. Od ukončení školení do konce zkušební doby (cca. dalších 10 týdnů): 19.000,– Kč/měs. Po ukončení zkušební doby: 21.000,– Kč/měs.
V případě povýšení do náročnějšího, více technicky zaměřeného oddělení (druhého úrovně zákaznické/technické podpory) – navýšení na 23.500,– Kč/měsíčně.
Po roce práce je možné individuální navýšení mzdy v návaznosti na roční vyhodnocení dle výsledků práce.
Zaměstnanecké výhody : stravenky 70,– Kč/den, bonusy
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?