- Plný úvazek

Co vás u nás čeká?
Vedení a řízení celého úseku kvality
Zodpovědnost za vyřizování reklamací a komunikace se zákazníky
Zabezpečení interních a externích auditů kvality
Zabezpečení sběru dat o kvalitě, vyhodnocení a nastavování nápravných akcí
Tvorba podkladů, zpráv a reportů pro vedení organizace
Správa systému vnitřních podnikových směrnic
Nastavování a rozvoj interního systému kvality a agenda s tímto související
(zavedené normy ISO 9001 a ISO 28000
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít?
Vzdělání v oboru strojírenství nebo se zaměřením na řízení a zabezpečování jakosti
Praxe v oblasti kvality min. 5 let
Čtení technické dokumentace
Schopnost práce v týmu, ale i samostatně
Schopnost samostatně se rozhodovat
Iniciativa, pečlivost a flexibilita
Schopnost práce s výpočetní technikou
Oceníme, pokud budete mít zkušenosti s metrologií s principy štíhlé výroby
Závodní stravování, příjemný kolektiv, možnost osobního rozvoje, férový přístup
První kontakt: osobně, telefonicky, e-mailem
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?