- 36 000 – 38 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
Pro našeho klienta v okrese Mladá Boleslav hledáme vhodné kandidáty/ky na pozici Quality Manager.
Co Vás na této pozici čeká:
Zodpovědnost za vedení týmu kvality na dvou pobočkách společnosti.
Participace při tvorbě, rozvoji a standardizaci systému řízení kvality v rámci skupiny.
Iniciování a podpora projektů zaměřených na zlepšení kvality výrobních procesů a výrobků.
Plánování, příprava a koordinace auditů interního i externího charakteru.
Zastupování společnosti v komunikaci s kontrolními orgány a certifikační společností.
Sledování legislativních změn a jejich implementace do výrobního procesu.
Řešení zákaznických reklamací.
Identifikace a analýza problémů v oblasti kvality a zajištění nápravných opatření.
Reporting, vedení a správa dokumentace týkající se kvality.
Úzká spolupráce s oddělením kvality na jiných pobočkách a oddělením výroby.
Co se od Vás očekává:
Alespoň SŠ vzdělání technického směru.
Prokazatelná praxe na obdobné pozici (potravinářský průmysl výhodou).
Anglický jazyk na pokročilé úrovni.
Dobrý leadership.
Vysoká míra proaktivity.
Flexibilita.
Schopnost reagovat na změny.
Velmi dobré organizační a komunikační schopnosti.
Schopnost stanovování priorit.
Smysl pro detail.
Benefity, které Vám nabízíme:
25 dnů dovolené.
Flexibilní pracovní doba.
Prémie.
Roční odměny.
Dotované stravování.
Příspěvek na dopravu.
Zvýhodněné ceny výrobků pro zaměstnance.
Akce pro zaměstnance.
Vzdělávací a rozvojový program.
Příspěvek na volnočasové aktivity.
Stabilní a přátelské pracovní prostředí.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.