- 33 000 – 41 000 Kč
- Plný úvazek
Místo výkonu práce: Hlinsko
POŽADAVKY: Střední vzdělání s maturitou (všeobecné, odborné), praxe v oboru řízení kvality a školení základních nástrojů kvality výhodou (ideálně v AUTOMOTIVE), samostatnost, pečlivost, spolehlivost, pracovitost, AJ na komunikativní úrovni, ŘP skupiny B, PC v rozsahu Microsoft Office, orientace v technické dokumentaci, ochota učit se novým věcem. Náplň práce-řízení a odpovědnost za úsek kvality, provádění interních auditů produktů a procesů, aktualizace příručky kvality, posuzování 8D reportů od dodavatelů, kontrola určování příčin neshod, reporting nekvality do systému WorldFavor, administrace týkající se produktových certifikací (UL,VDE,EAC) atd.
ZAMĚSTNANECKÉ VÝHODY: Služební vozidlo, notebook, mob. telefon, smlouva na rok, poté na dobu neurčitou, 5 týdnů dovolené, dotované stravování, příspěvek na penzijní připojištění, přátelský kolektiv.
První kontakt učiňte, prosím, na níže uvedeném telefonním čísle v čase Po – Pá 7,00 – 14,00 hod, nebo přímo na provozovně v čase Po – Pá 7,00 – 14,00 hod.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.