- 203 – 234 Kč / hod
- Plný úvazek

Náplň práce: zpracovávání podkladů pro přípravu a realizaci projektů, aktivit střediska, shromažďování výstupů, publicita, komunikace mezi projektovým týmem a donátory, propagace a depistáž, shromažďování informací a kontaktů na odborná a spolupracující pracoviště, komunikace s pracovním týmem, zálohování PC, příprava pravidelných i mimořádných aktivit ve středisku (setkání, pobyty, sbírky), spolupráce s FR a PR.
Požadujeme: minimálně ukončené SŠ s maturitou, samostatnost, aktivní přístup, zodpovědnost, pečlivost, kreativní přístup k práci, výborné komunikační, organizační schopnosti, časová flexibilita, nutné ztotožnění se s posláním organizace a vysoká motivace pro práci v neziskovém sektoru, loajalita, trestní bezúhonnost, nutná znalost práce na PC (MS Office: zejména Excel, Word, Outlook) , znalost AJ na komunikativní úrovni výhodou, řidičský průkaz sk. B výhodou.
Nabízíme: pracovní poměr na dobu určitou na 1 rok (poté možnost prodloužení), zaměstnání na zkrácený úvazek (20 hodin týdně), pružnou pracovní dobu (dle dohody, předpoklad: každý den 8:00 – 12:00, v případě potřeby však i déle než 4 hodiny denně a za to pak možnost čerpání volna v jiný den), prostor pro seberealizaci, kvalitní týmovou spolupráci, prohlubování a zvyšování kvalifikace, týmové i individuální supervize, 5 týdnů dovolené.
Nástup: Květen 2018
Strukturovaný životopis a motivační dopis zasílejte na adresu: e-mail přes .
Do životopisu nezapomeňte uvést, že souhlasíte s tím, aby Oblastní charita Kutná Hora uchovávala a zpracovávala zaslané údaje dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, za účelem vypsaného výběrového řízení.
Vybraní uchazeči budou telefonicky kontaktováni a pozváni k ústním pohovorům. Vyhrazujeme si právo prodloužit výběrové řízení, případně neobsadit pracovní pozici v případě, že uchazeči nenaplní očekávání organizace.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?